Глава 1

3.6K 59 0
                                    


15 години по-рано.

След шумното парти макар и пиян и ядосан след поредни скандал с приятелката си той се качи на спортния си автомобил и потегли с бясна скорост към дома си.Телефона му започна да звъни той отклони вниманието си от пътя само за миг за да разбере, че тя го търси сигурно за поредното извиние.Пак ще каже, че съжалява за ревността си и ще поиска прошка но вече край.Докато размишляваше върху егоизма на приятелката си така и не видя колата идваща отсреща...

В наши дни.

Аида.

Пак се събудих от поредния кошмар аз съм малко дете и търся майка си и баща си но тях ги няма сама съм и изплашена а в стаята е много тъмно. Стегни се Аида трябва да пораснеш мина много време. Още откакто на 7 годишна възраст разбрах , че родителите ми са починали в автомобилна катастрофа аз започнах да сънувам този сън. Спя сама в леглото си будя се от силен шум търся родителите си но тях ги няма сама съм и изплашена в тъмното. Добре, че леля и чичо и бяха до мен и ме отгледаха, като своя дъщеря. Така и не се разбра кой е предизвикал катастрофата защото е избягал. Само ако мантинелата не беше счупена в този участък майка ми баща ми щяха още да са до мен .Никой не разбра защо са излезли по спешност и са ме оставили сама в къщи, макар , ме това ми е спасило живота.Миналото не може да се промени отидох до банята взех си душ , което значително ме успокои и слязох на закуска.Леля ми Каролина, както винаги беше приготвила страхотна закуска палачинки с шоколад и банан.Седнах на масата и поздравих чичо Виктор четеше сутрешния вестник а братовчедка ми Яница тъкмо влизаше в кухнята , като торнадо.Прегърна ме и си взе банан от моята чиния.

-Довечера трябва да излезем!Петък е има едно ново заведение в центъра трябва да го видим!
В този миг влезе и братовчед ми Денис.

-Ще излизате ли довечера? Бройте и мен!С момчетата се чудехме къде да се забием.-Яница остана доволна най-вече защото харесваше най-добре приятел на брат си Кристиян.

-Страхотно разбрахме се ще се обадя на Алиса и Доротея , Зара е при майка си в Бургас , така че ще отидем без нея.

Кимнах в съгласие и се замислих Яница и Денислав са ми, като брат и сестра а с Алиса, Доротея и Зара сме приятелки още от четвърти клас.Всички сме луди глави очаква се як купон!

Филип.

Събудих се с адско главоболие явно добре към прекарал снощи. Разтърках очи и се помолих дано този път съм сам но уви нямах този късмет от банята излезе блондинка с големи силиконови гърди и супер тяло, да определено съм си изкарал добре. Дойде и ме целуна но не знаеше , че я очаква позорно изгонване.

-Трябва да си тръгваш, ще ти извикам такси.

-Снощи беше невероятна нощ обади ми се пак!-Започва се забърсва някой в дискотеката скача в леглото с него същата нощ и после очаква сериозна връзка.

-Съжалявам скъпа беше за една вечер.Какво решаваш за таксито?
Прозвуча звучна плесница.Удари ме каква изненада тази е третата тази седмица.

-Кретен! Как не те е срам?Аз мислех, че си различен.-Събра бързо всичките си дрехи облече се и си тръгна като тресна вратата след себе си .Най-после спокойствие. Взех си душ облякох се и слязох на закуска.Там ме очакваше само чичо Симеон разбира се закусвам почти на обяд и всички са на работа без чичо ми той е същия , като мен всяка вечер купони и различни мацки.

-Снощи май си изкарал дълга вечер?-закачи ме той.

-Завиждаш , че на теб не ти е потръгнало снощи ли?-ухилих се аз.

-Не аз изядох шамар и отнесох куп обиди сутринта...-подигра ми се той.-Добре , че останалите бяха излезли вече иначе пак щеше да отнасяш лекция за живота , който водиш и аз покрай теб защото съм ти давал лош пример.
Засмяхме се заедно.Много се разбирам с чичо той е само 15г.по-голям от мен ерген е и е супер забавен често заедно обикаляхме заведенията и забиваме мацки.

-Довечера какво ще правиш?С Калоян , Димитър и Павел ще ходим в едно ново заведение ела с нас ще бъде забавно ще зобием по някоя мацка?

-Дадено някой трябва да ви покаже как се прави!-Усмихна се подигравателно той.
Засмях се и отидох да се обадя на момчетата да се разберем да вечерта.

Неочакван обрат 🔞Where stories live. Discover now