Яница
Събудих се с адско главоболие до мен Симеон още спеше и ме прегръщаше защитнически дори в съня си ме пазеше това стопли сърцето ми. Погалих лицето му а наболата му брада се усещаше грапава по кожата ми настръхнах. Целунах го много леко по устните не исках да го будя но то той ме стисна по-силно и задълбочи целувката ни, която от съвсем невинно докосване по устните се превърна в пожар. Забравих напълно за главоболието ,когато езика му проникна в устата ми и на секундата запали пожар в цялото ми тяло обкрачих го и женствеността ми беше точно върху члена му, който вече беше
твърд ,като камък.-Искам всеки ден да ме будиш така-каза Симеон и започна да мачка дупето ми.
-Може да се уреди...-казах и започнах да се смъквам надолу по тялото му докато не достигнах до ръба на късите панталонки, с които беше обут смъкнах ги надолу и членът му гордо се изправи. Засмуках го жадно а той вплете ръце в косата ми.
-Мамка му-каза и затегна хватката си в косата ми почти болезнено, което ме възбуди още повече и изстенах. Рефлекса ми за повръщане не работи, което е рай за мъжа защото мога да лапна члена му докрай по принцип до сега ми е било безразлично но боже как обичам да доставям удоволствие на Симеон.
-Искам да свърша в сладкото ти котенце-каза той възбудено толкова ми трябваше. Станах и захвърлих бельото си нанякъде и го яхнах членът му беше в мен и аз започнах да се спускам нагоре надолу стенейки. Той мачкаше дупето ми с две ръце и после прехвърли едната си върху клитора ми.
-Боже Симеоне свършвам- прошепнах аз и ме завладя най-силния оргазъм такъв какъвто мога да изпитам само с него. Тялото ми го боготвореше а и умът ми започваше да го боготвори също. Официално съм прецакана , мисля че се влюбвам в Симеон...Дори не изчака конвулсиите ми да преминат напълно и ме превъртя така, че той да бъде отгоре и започна да се забива в мен с такава сила , че имах чувството че ще премести леглото.
-О боже Симеоне пак свършвам-изглежда, че това го възбуди защото усетих миг преди да свърша как члена му да набъбва в мен и свършихме едновременно.
-Мамка му Яница не мога да ти се наситя искам да съм в теб постоянно.-каза той а аз го дръпнах към мен и го целунах защото се уплаших да не кажа „обичам те“ а така ми идваше отвътре, но не бива първо най-вероятно всичко се дължи на умопомрачителния секс, който правим и второ твърде вероятно е да побегне крещейки. Това му е първата връзка и определено не искам да го плаша.
ESTÁS LEYENDO
Неочакван обрат 🔞
RomanceВсичко започва с една катастрофа, която отнема родителите на малко момиченце.Виновника се измъква , но съдбата е странно нещо пресича пътищата на виновни и потърпевши. Намесена ли е любов няма нищо просто , но какво става когато обичаш някой а трябв...