Глава 40 🔞

1K 24 0
                                    


Симеон

Будя се с най-невероятния жена в ръцете си след доста страстна нощ само при спомена за това как бързахме от полянката за хижата и после как я събличам още от вратата и после я чукам директно върху масата в трапезарията защото нямам време да стигна до спалнята се надървям. Тя все още спи доста дълбоко а аз съм на камък и съм твърдо решен да се възползвам от всяка секунда с нея защото не се знае колко време ще продължи. По тази причина протягам ръка и започвам да галя леко бедрата й не ми отнема повече от секунда да стигна до най-любимото ми място в нея. Отмествам бельото й на една страна и започвам да галя клитора й. Постепенно той започва да набъбва а Яница започва да се събужда. Още не е отворила очите си но ръката й хваща моята и я насочва към сърцевината си и пръстите ми проникват дълбоко в нея. Тя направлява движенията на ръката ми навътре навън и така докато не започна да се гърчи и да стане.

-Трябва всяка сутрин за да ме събуждаш така.

-Винаги...-казах макар да е лъжа.

Отметнах одеялото и без да спирам действията си с ръката настаних глава между краката й и засмуках клитора й тя изпищя и вкопчи ръце в косата ми.

-Боже Симо не спирай моля те!

Започнах да смуча още по настървено и да я чукам с пръсти в същото време а захвата й в косата ми се усилваше се мускулите и стегнаха ръката ми и тя свърши с мощен вик.

-Давай цвете крещи искам да те чувам-извадих внимателно ръката си от вагината свалих подгизнали те й бикини и се настаних между краката й и с един мощен тласък проникнах в нея. Мамка му това е рая ръцете й задърпаха блузата ми.

-Искам да те усещам целия!

Свалих тениската и я захвърлих някъде на пода ръцете й бяха на гърба ми а ноктите й ме драскаха, краката й ме стискаха все едно не съм достатъчно близо до нея.

-Обичам те цвете!

-Обичам те Симо! О боже не спирай моля те!

-Няма нещо, която да ме накара да спра.

Забивах се диво в нея а тя не спираше да крещи усещам началото на следващия й оргазъм и едвам се сдържам да не изригна и тогава се случва мускулите и хващат пениса ми в желязната си хватка и след още един тласък свършвам в перфектната й вагина с животински рев. Претърколих се от нея за да не я смажа с тежестта си вкопчих ръце в косат й. Целунах я дълбоко и жадно все едно света ще свърши с края на нашата целувка, което замени е самата истина, колкото и брат ми да повтаря, че не съм виновен аз знам, че съм а научи ли го и тя КРАЙ света ми свършва.

Неочакван обрат 🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora