Глава 46🔞

1K 26 7
                                    


Симеон

Не мога да повярвам, че това се случва наистина намерих перфектната жена за себе си не съм достатъчно добър за нея но съм достатъчно голям егоист за да не ме интересува вече. След последния път, в който бяхме заедно не спирам да мисля само за едно тя избра мен пред баща си пред братовчедка си пред всички. Не съм вярвал, че някога ще се случи никога не съм се смятал за достоен някой да ме обича толкова много, но ето че се случи. Сега трябва да дам моя отговор на тази любов истината, е че я обичам и ми е по-необходима от въздуха който дишам. Готова е да зареже всичко и всички за мен един абсолютен неспасяем случай. Още от тогава не спирам да мисля, че искам да се оженя за тази жена и ще го направя макар да не я заслужавам отидох в една от най скъпите бижутерии и поръчах безумно скъп и голям пръстен за Яница първо защото мога да си го позволя защото достатъчно богат, второ защото го заслужава и искам да получи най-доброто освен мъжа който е избрала иначе казано мен разбира се винаги ще получава вай-доброто но това вече не подлежи на коментар. Поръчах пръстен с пет каратов жълт диамант да знам изхвърлям се но не ми пука. За късмет днес ще бъде готов и ще го взема тя ми се обади, че Аида най-после се е стегнала и можем да се видим и да прекараме нощта заедно. Филип все още не ми говори а така ми се ще да го обсъдя с него да ми даде някой съвет от толкова време всичко човешко ми е чуждо, че наистина имам нужда от съвет от племенника си, но той не ми говори мрази ме това прогаря дупка в сърцето ми и помрачава щастието ми, но какво да се прави поне си имам Яница и Борис той неизменно и до мен, моят по-голям брат готов да стъпче целия свят заради мен човека грижил се за мен още от дете повече от самия ни баща. Стига мрачни мисли сега трябва да измисля как да предложа на Яница съзнавам, че момента е възможно най-неподходящия само, че не мога да направя нищо за това. Подходящ момент едва ли ще има имайки предвид кой съм и какво съм направил така, че няма да чакам нито миг. Щеше да е лесно ако имах приятелка жена да ми помогне да направя някаква изненада но аз съм изчукал почти всяка жена с която съм имал отношения и е приятна за окото, така че това няма как да стане и ще трябва да се справя сам. Трябва да е нещо не особено натруфено предвид шантавата ситуация но и красиво за да го запомни. Какво може да се обърка? Най-много да каже НЕ но не ми пука тя заслужава този жест. И така довечера тя ще дойде и ще отидем при Марио в бара и после ще вечеряме в апартамента просто ще купя много цветя и готово. Минах през сладкарницата да поръчам торта платих двойно за да бъде готова след два часа и да пише ще се омъжиш ли за мен? Отидох до цветарския магазин и купих много червени рози последната ми спирка е апартамента жената, която чисти вече е излъскала и подредила всичко натопих розите за да не увехнат. Докато чакам тортата се изкъпах, избръснах се облякох, отидох да я взема и я прибрах в хладилника. Накъсах розите и ги пръснах по леглото и по пода в спалнята и се приготвих да тръгвам.

Неочакван обрат 🔞Where stories live. Discover now