Филип
Днес е денят купил съм пръстен и съм подготвил какви ли не романтични неща надявам се да я склоня да се омъжи за идиот, като мен не ,че отказа й би ме спрял ще опитвам докато не успея. Тази вечер ще бъде най-красивата в живота й да не се казвам Филип Андонов. Подготвил съм пътека от рози до лодката и вечеря и шампанско и разбира се пръстен. Толкова се вълнувам, че се събудих рано не е за вярване , че след снощната гореща нощ се наспах толкова бързо. Станах и отидох в кухнята да си направя кафе. Излязох отвън да го изпия и реших да се обадя на жената, за която ми помага с изненадите на Аида. Тя се казва Мария и работи тук от години. Набрах я и зачаках да вдигне.
-Здравей Мария! Всичко по план ли е за довечера?
-Разбира се господин Андонов всичко ще бъде, както сме се разбрали.
-Благодаря ти! Ще получиш подобаващ бонус това, което правиш знам, че не влиза в задълженията ти но е много важно за мен.
-Не е необходимо и без това правите достатъчно радвам се да помогна.
-Не подлежи на обсъждане ще го оставя на обичайното място приятен ден!
-Приятен ден и на вас! И късмет!
Допих си кафето и станах да приготвя бонуса за Мария взех един бял плик от шкафа и оставих вътре доста солидна сума. Независимо от резултата тя се постара всичко да бъде перфектно, което аз никога не бих могъл да направя особено за толкова кратко време. Прибрах плика в шкафа където й оставяме обикновенно бонусите.
Направих си още едно кафе и едно за Аида защото вече сигурно ще се събуди. Докато приготвях кафето и си мислех за невероятната вечер, която ни чака тя ме прегърна в гръб и прокара ръка по гърдите ми и започна да слиза надолу, надолу...
-Липсваше ми, когато се събудих...
-Станах доста рано искаш ли кафе?-и мамка му тъкмо беше стигнала до пъпа ми за малко да отиде до...
-Искам разбира се! Докато не изпия едно кафе не функционирам правилно.
Ама, че съм тъп ако не бях се обадил за тъпото кафе вече щеше да ми пипа пакета.
-Искаш ли да се качим и да ти помогна да се разсъниш?-попитах палаво.
-Бих но кафето ме изкуши по-късно ще стигнем и до там може би...
И толкова с опипването тъпотията се заплаща. Подадох й едната чаша с кафе и се запътих към масата навън където седях преди минути.
-Е какво ти се прави днес принцесо?
-Да отидем до плажа?
-Където пожелаеш.
-До онзи пустия където ме заведе първия път?
-Страхотен избор. Какво ще кажеш да си приготвим сандвичи и да закусим там?
-О да, да страхотна идея!-каза Аида развълнувано. А аз вече обмислях какво точно да взема за да мога да я изчукам на плажа без дупето й да се напълни с пясък.
-Ти приготви сандвичите аз ще взема постелка за пикник и напитки. Става ли?
-Готово!
Изпихме кафетата за нула време и започнахме да приготвяме нещата за плажа Аида отиде към кухнята да прави сандвичи а аз се качих до спалнята да взема една постелка за спалня от стаята за гости, която хем е плътна да й е меко, като я нападна на пустия плаж след закуска хем ще държи хладно защото е памучна взех и две възглавници и ги натъпках в един голям сак. Отидох към кухнята, където Аида беше извадила продукти за сандвичи.
-Какво предпочиташ пуешко или бекон?
-Определено пуешко.
-Добър избор.
-Какво да взема освен вода?
Извадих хладилната чанта и започнах да подреждам вътре шишета с минерална вода.
-Вземи студен чай или сок все тая.
Отворих хладилника и извадих няколко шишета със студен чай и няколко сока. За моята принцеса само най-доброто.
-Сандвичите са готови.
-Напитките са прибрани. Да се преоблечем и да тръгваме.
-Хайде!
Качихме се до спалнята хванати за ръце. Отидох до гардероба и извадих едни зелени шорти и риза, която им подхожда все пак съм доста суетен мъж трябва моята принцеса да харесва това, което вижда което ме подсеща, че напоследък занемарих посещенията във фитнеса. Облякох се и погледнах към нея обличаше някакъв бял бански, който беше доста изрязан а члена ми вече започна да се надига. Отидох зад нея уж да й помогна защото се мъчи със закопчалката.
-Дай да ти помогна принцесо тук трябва опитна ръка-започнах да галя гърба й.
ESTÁS LEYENDO
Неочакван обрат 🔞
RomanceВсичко започва с една катастрофа, която отнема родителите на малко момиченце.Виновника се измъква , но съдбата е странно нещо пресича пътищата на виновни и потърпевши. Намесена ли е любов няма нищо просто , но какво става когато обичаш някой а трябв...