Събудих се в пет часа от досадната аларма на телефона. Станах и мързеливо се затътрих към банята измих си зъбите и лицето среших се и вързах косата си на конска опашка. Облякох къс спортен екип и тръгнах към стаята на Яница да я будя. Почуках на вратата за моя изненада тя се беше събудила.-Влез почти съм готова!-провикна се Яни от вътре.
-Не мога да повярвам мислех, че ди се успала.
-Глупости успивам се само за лекции-засмяхме се заедно.
-Хайде да пием кафе Алексей ще дойде след малко.
-Хайде.Приготвихме си набързо кафе и седнахме на кухненската маса да го изпием набързо. Реших да я поразпитам за вчера.
-Снощи какво стана със Симеон? Доста време пробва бельо май-подсмихнах се аз. Тя се пресегна и ме плесна по рамото.
-Аидааа не ставай любопитна!
-Хайде де после и аз ще ти споделя нещо.-подмамих я аз.
-Ох добре. Ами влязох съблекалнята да пробвам уникално бяло дантелено бельо, той влезе при мен и...
-Неее в съблекалнята?
-Да с този мъж ставам мръсница. Едни лелки ни чуха изгледаха ме осъдително а аз им смигнах и пляснах Симо по задника а те се опулиха.
-Леле много горещо...
-Идея си нямаш направихме го срещу огледалото той беше напълно облечен а аз само по сутиен. Кълна се този човек е магьосник.
-Не е ли малко възрастен ако Денис разбере...пък и чичо не остана очарован, че е вкъщи онзи ден. Явно му се носи славата.
-Това е просто секс и то най-невероятния който съм правила. Не мисля те да разбират изобщо.
Телефона ми прекъсна разговора ни.
-Алексей е отвън.
-Хайде на море бебчо!
Излязохме отвън и там бяха Арина полу заспала на пасажерското място и Алексей, който ни чакаше пред вратата и взе саковете ни. Целунах го на бързо поздравихме се и се качихме в колата. Арина каза
-Божее трябва да забранят със закон ранното ставане-и се прозя.
-Да но сега ще имаме време за плаж!!!
-Даа -извика Яница.
-Хайде да подремнем малко и после ще разходим новите бански.
STAI LEGGENDO
Неочакван обрат 🔞
Storie d'amoreВсичко започва с една катастрофа, която отнема родителите на малко момиченце.Виновника се измъква , но съдбата е странно нещо пресича пътищата на виновни и потърпевши. Намесена ли е любов няма нищо просто , но какво става когато обичаш някой а трябв...