АидаБях блаженно задрямала, когато ме събуди по всичко личеше Филип бяхме легнали настрани той беше зад гърба ми и вече твърд , като камък а ръцете му скитаха по цялото ми тяло нежно ме галеше с пръсти след това с нокти а кожата ми настръхваше под допира му. Изстенах когато докосна дупето ми разтвори го и достигна до женствеността ми започна да масажира клитора ми с кръгови движения и той набъбна болезнено. Пресегнах се и докоснах пениса му той изръмжа. Обърнахме се с лице един към друг и започнахме да се целуваме езиците ни се преплитаха ръцете ми започнаха да помпат а той продължаваше да ме гали лумна пожар във вените ми. Превъртяхме се, като аз бях под него с един дълбок тласък проникна в мен а аз извиках.
-Трябва да бъдем тихи съкровище не искаме чичо ти да нахлуе и да ме убие.-каза Филип докато се тласкаше бавно и мъчително в мен аз се изчервих при перспективата това да се случи и прехапах устни за да подтисна още един стон. Той продължаваше да ме измъчва с бавни движения а страстта ми се разгаряше все повече и обещаваше да ни изпепели.
-Ако не започнеш да се движиш по-бързо лично ще те убия!-той се усмихна чаровно излезе от мен почти докрай и после нахлу с такава сила, че отново не можах да се удържа и изпищях.
-Мамка му поне ще умра щастлив!- хвана ме за гърдите и започна усуква и щипе зърната ми, което изпрати ток по цялото ми тяло. Започнах да треперя оргазмът ми беше близо а той продължаваше да се тласка с животинска страст аз стенех неудържимо и забивах нокти в гърба му.
-След като свършиш ще изям котето ти докато не изпия всяка капка от оргазма ти-прошепна еротично в ухото ми в отговор аз свърших с вик. Той се тласна още веднъж и свърши с рев върху корема ми. Избърса спермата си с една хавлия която бях оставила на тоалетката по-рано през деня и се настани между краката ми и изпълни обещанието си. Започна да ме ближе да ме смуче и да прониква с език в набъбналата ми от оргазма вагина. Щях да постигна рекорд по най-бързо свършване май...
-О господиииии-изкрещях и свърших а той дори не изчака оргазмът ми да премине и влезе в мен с толкова силен тласък че останах без дъх.
-О божеее-изстенах аз така, ме и глухите сигурно ме чуха.
-Филип скъпа не съм господ на за теб бих могъл да стана...
-О божеее Филипе ще свърша пак мамка му!!!
-Давай скъпа направи го за мен хайде съкровище!-каза той и прокара ръка между телата ни и започна стимулира клитора ми. И това беше края свърших отново за трети път. Леле този мъж да не е бога на оргазмите. Тласна се още няколко пъти и застина в мен с мощен рев мамка му хич не сме тихи.
ESTÁS LEYENDO
Неочакван обрат 🔞
RomanceВсичко започва с една катастрофа, която отнема родителите на малко момиченце.Виновника се измъква , но съдбата е странно нещо пресича пътищата на виновни и потърпевши. Намесена ли е любов няма нищо просто , но какво става когато обичаш някой а трябв...