Глава23 🔞

1K 28 2
                                    

Глава23 🔞

Симеон

Бях толкова възбуден, че я носех по стълбите ритнах входната врата с крак и не спирах да я целувам гледах само с половин око да не се пребием. Такова съм клише все едно са ме извадили от романтичен филм. Но не ми пука искам я по гръб на леглото ми точно в този миг. Тази малка амазонка се превърна в наркотик за мен не мога да прекарам и ден без нея имам нужда от нея за да дишам. Мисълта ми беше прекъсната от нейните палави пръсти , които бавно се прикрадваха към токата на колана ми. За секунда влязох в моята стая и я проснах на спалнята разтворих нежно краката й и разтърках клитора й през оскъдното й бельо тя изстена силно сигурно цялата къща ще чуе , моето момиче е гласовито. Повдигнах роклята към кръста й, което не беше особено трудно защото цепката й стигаше почти до ластика на дантелените й прашки , свалих презрамките на роклята й и каква изненада и колко хубаво за мен тя няма сутиен. Пълните и гърди застанаха горди пред погледа ми умолявайки ме да ги целуна. Засмуках едното й зърно и леко го гризнах а тя изпищя.

-Ще събудиш цялата къща принцесо-казах ниска в ухото й аз-но не ми пука искам всички да знаят колко ти е добре с мен.

-О боже Симеоне много ми е добре с теб нямаш представа колко...

-Ами разкажи ми красавице.

-Толкова ми е добре, че още щом те видя искам да направя това-каза тя и промуши ръка между нас и хвана члена ми през панталоните-толкова ми е добре, че искам да си в мен в минутата,в която те видя искам да си в мен. Когато те няма не издържам...

-Ах красавицата ми ти си, като наркотик знаеш ли? Искам те при мен всеки миг...-казах и я целунах страхувам се, че ще й кажа обичам те а тя ще каже, че съм само за забавление или, че съм твърде стар...пък и не знае за моята грешка и за това какъв страхливец съм, за това как избягах.

-Ехо какво има?-попита ме тя притеснено. Но как да й кажа тя няма да ме погледне повече.

-Нищо прекрасна-казах и я целунах отново а тя вече разкопчаваше панталона ми.

-Искам пениса ти в устата ми веднага-измърка тя-обичам когато влиза дълбоко чак до гърлото ми...обичам когато свършваш в устата ми...

-Мамка му ти си мечтата на всеки мъж...-изстенах аз а и легнах по гръб а тя вече сваляше панталона ми облиза устни и засмука главичката на пениса ми , облиза го по цялата му дължина и пак го засмука но този път до основата му. Аз изстенах и хванах косата й в ръце а тя продължаваше невероятните си движения нагоре надолу беше невероятно тази жена ми доставя такова удоволствие ,че ще се пръсна. Засмука тестисите ми докато помпаше члена ми и аз се стегнах.

-Близо съм съкровище...мамка му невероятна си.

Тя засмука отново члена ми докато масажираше с ръце тестисите ми и това беше свърших мощно в устата й а тя както всеки път изпи жадно всяка капка. Без да губя време я завъртях тя да бъде отдолу и с един силен тласък влязох в нея а тя изпищя. Току що бях свършил а вече бях готов повторя стигаше ми само да я погледна и ставах корав. Аз се блъсках мощно в нея а тя ме стискаше с краката си и дереше гърба ми с нокти. Беше невероятно с всеки следващ тласък удоволствието се разливаше все по-мощно по цялото ми тяло тя се гърчеше и стенеше под мен.

-Господи Симеоне Обичам те...

Аз замръзнах в нея а тя ме изгледа все едно е извършила престъпление. Мамка му тя ме обича! А дали не го казва защото е на крачка от оргазъм? Няма значение майната му това ако не е любов незнам кое друго може да е връщане назад няма. Обичам тази жена и няма по-сигурно нещо на света от това.

-И аз те обичам красива моя Яница-казах а очите й се изпълниха с нежност. Наведох се и я целунах и продължих да навлизам в нея но по-нежно от преди малко, боже тя ме обича не мога да повярвам. Ще трябва да й разкажа какво се случи през онази нощ но не сега този момент е само за нас за мен и моето момиче продължих да се тласкам нежно в нея и накрая изригнах в същия момент тя ме стегна с мускулите си и разбрах, че свършихме едновременно аз и тя отново сме в синхрон.

-Наистина ли ме обичаш?-попита тя колебливо.
-Със сигурност-отвърнах убедено аз- ами ти ?

-По-сигурна не съм била в нищо. Дълго време се преструвах пред себе си , че е само за забавление, но истината е , че се страхувах да не ме отхвърлиш.

-Аз само употребявах жените но ти си различна влезе под кожата ми още в онзи миг, в който те видях макар да не си го признавах. Обичам те Яница!

-И аз те обичам Симеоне!

Неочакван обрат 🔞Where stories live. Discover now