53 глава

579 28 12
                                    

Яница

Събуждам се а главата ми пулсира зверски усещам халката на пръста си и се усмихвам вчера беше най-невероятния ден в живота ми. Вече съм омъжена жена вчера със Симо се напихме после танцувахме после пяхме на микрофона после пак танцувахме накрая, когато цялата група беше пред припадък се разотидохме с обещанието да пием кафе в бара на сутринта или в нашия случай по-скоро на обяд. Прибрахме се в апартамента, и както традицията повелява Симо ме пренесе през прага и къде ме занесе? Що за въпрос това си е Симо занесе ме в спалнята и каза с онзи уникално секси глас, който толкова ме възбужда, че ще чука съпругата си във всички пози аз толкова се възбудих, че му се нахвърлих, като побъркана и му направих една яка свирка после той ме близа докато не започнах да крещя и накрая ме изчука във всички пози познати на човечеството. В резултат на бурната ни първа брачна нощ освен главата ме боли и всеки мускул по тялото ми. Вгледах се в халката и се усмихнах после се пресегнах към съпруга си и започнах да галя лицето му гърба му и навсякъде, където още достигах. Той се събуди с мъркане, което наподобява доволен котарак.

-Как сте госпожо Андонова? Как ви понася семейния живот?

-Чувствам се невероятно господин Андонов! А семейния живот ми се отразява много добре благодаря, че попитахте!

-Ами вие как е вашия семеен живот?

-Прекрасен и смятам да става по-прекрасен мисля да заведа съпругата си на меден месец в Испания какво мислиш цвете искаш ли да отидем за цял месец в Испания само ти и аз?

Скочих върху него и започнах да го прегръщам и целувам.

-Нямам търпение ще бъде невероятно по цял ден ще се разхождаме и няма да излизаме от спалнята ако поискаме...няма скандали няма роднини казвам го с цялата си любов...

-Това да ли е?

-И още как!- както бях върху него и започнах да го целувам и опипвам вече усещах ерекцията му на любимото си място, когато телефонът му звънна а след секунда и моя. Спогледахме се...

-Казах ти с цялата си любов го казвам но в момента ни пречат.

-Знам съкровище потрай и днес отиваме при Марио в бара, както сме се разбрали после се прибираме събираме багажа и утре сутрин сме в самолета сделка?

-Сделка и още как-измърках засмуках ухото му и рязко станах и се запътих към банята и въртях дупе повече от необходимото. Няма само аз да страдам.

Неочакван обрат 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora