Глава 27 🔞

1K 27 1
                                    


Яница

Утре е големият ден майка ми и баща ми се прибират от командировка и мисля веднага да им кажа за Симеон. Знам, че баща ми не го понася, но ще трябва да се примири аз го обичам и той ме обича и това е не подлежи на коментар. Кой каквото иска да говори този мъж ме прави щастлива. А днес ще прекараме една спокойна вечер в къщи с Аида и Филип а може би и Денис.

Поръчахме си пица и си избрахме някаква лигава любовна драма Денис не издържа на нашето постоянно лигавене и мляскане, както го нарече  и ни остави четиримата сами да си я гледаме. Бяхме се разположили в хола на двата дивана сгушени един в друг и гледахме тази боза.

-Хора не мога да повярвам какъв лигав филм избрахме-каза Филип.

-Наистина-потвърди Симо.

А пък ние с Аида плачехме защото главният герой умря и любимата му плачеше и се гърчеше в нечовешка мъка.

-Хубав е виж колко се обичат-каза Аида подсмърчайки .

-Да но е много тъжен-казах аз а по лицето ми се стече сълза Симеон я избърса и ме целуна нежно. Аз веднага се разтопих. Легнах върху него и задълбочих целувката и точно в този момент се отвори врата и влязоха майка ми и баща ми. А ние със Симеон  вече се разгорещявахме изобщо не ги забелязахме докато Аида не каза :

-Чичо, лельо здравейте!

Аз замръзнах върху Симеон.

-Яницааа-изръмжа баща ми.

Аз скочих от Симо и промърморих неубедително:

-Здравей татко!

-Какви ги вършите вие двете? Особено ти?-каза и погледна буреносно към мен.

-Ами гледаме филм-казах още по-неубедително.

-На глупак ли ти приличам? Какво правиш със Симеон Андонов?

-Ами ние всъщност...сме заедно от известно време...

-Заедно! Заедно как така заедно? Той е сменил повече жени отколкото ризи съм имал аз в гардероба си.

-Татко спри-извиках аз-не позволявам да го обиждаш!

-Хей спокойно!-каза Симо и ме погали по гърба.

-Ами ти до там ли я докара да прелъстиш малкото ми момиченце?

-Тя отдавна не е момиченце Виктор тя е зряла жена и може сама да решава какво иска. Не ме изкарвай някакъв педофил.

Неочакван обрат 🔞Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang