Глава 7

1.1K 35 9
                                    

Филип

Обядвахме кротко момичетата разказваха на Денис какво се е случило а по лицето му се изписваха безброй измерения на беса докато не достигна до критични стойности как не се пръсна не знам. Бях изключително доволен , че не аз съм предизвикал беса му. Не му завиждах на онзи боклук Денис имаше здраво кроше и много щеше да го боли от личен опит казвам. Не го упреквам държах се , като лайно ако трябва да съм честен пред себе си а колкото до онзи мухльо, който тормози жени бих му помогнал да го размаже. Реших да опитам окончателно да се помиря с него ако искам да имам минимален шанс с братовчедка му трябва да сме в прилични отношения.

-Денис може ли да поговорим за минута насаме- попитах а той ме изгледа продължително после кимна. Отидохме на верандата. Помълчах известно време.

-Виж знам , че се държах , като лайно просто харесах Аида в секундата в която я видях-той тръгна да казва нещо но аз повдигнах ръка в знак, че искам да продължа и той замълча - помислих , че сте заедно и ти завидях а и бях доста пийнал искам да се извиня. Извиних се и нея. Това е , а колкото до онзи боклук от днес трябва наистина да внимаваш много сериозно се закани на сестра ти.

-Благодаря, че си им помогнал въпреки това си си задник, но разбирам всеки прави глупости.

-Говори ми!-засмях се аз. С приятеля й сериозно ли е? -реших да попитам него , тъй като тя надали въобще ще ми каже нещо.

-Виж това са си нейни работи знам , че се разбират , но ако реши друго аз съм зад гърба й винаги за мен най-важно е да бъде щастлива.

-Искам да знаеш , че за мен тя е специална и няма да се откажа.

-Само се дръж прилично защото знаеш какво става няма да се повтарям. Всеки , който нарани братовчедка ми или сестра ми плаща двойно.

-Съгласен! Имам по-малка сестра знам какво е ще се държа прилично обещавам.

-Да речем , че за сега ти вярвам държа се мъжки , като поиска да говорим но ако стъпиш на криво ще те смажа.

-Разбрахме се-стиснахме си ръцете и отидохме при останалите. Аида вдигна поглед веднага щом влязох.
-Помислих, че сте се избили- каза весело.

-Всъщност-започна Денис-се разбрахме засега-каза и намигайки ме потупа по гърба.

Всички прихнаха в смях. До тук добре сега остава да склоня Аида да излезе с мен. Първата крачка е да остана за малко насаме с нея.

Неочакван обрат 🔞Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon