СимеонВиж я ти малката изкусителка от къде беше намерила такава рокля незнам но членът ми ще пръсне панталона. Нарочно го направи заклевам се иска да ме побърка и да я изчукам още тук пред всички. Возенето в колата беше ад седях до нея и ръцете ми пълзяха по дългите й крака а тя само се усмихваше тъкмо да проверя дали наистина е без бельо секунда преди да докосна сладката й вагина тя ме прясна през ръцете и кимна напред към Филип и Аида на него хич нямаше да му пука но на нея нямам представа най-вероятно щеше са изпадне в потрес или не незнам. Мамка му не ми пука искам да развържа връзките на роклята на Яница да видя дали няма да падне да я наведа на задната седалка и...мамка му чепа ми ще се пръсне.
-Щом не искаш да го правя да не беше обличала тази рокля. Заради това, което ми причиняваш в момента заслужаваш да вкарам пръстите си толкова надълбоко в теб , че да изпищиш и скъпата ти братовчедка ще се чуди защо-казах много тихо в ухото й а тя преглътна тежко повдигна коляно за да скрие действията си от другите и ме сграбчи за члена мамка му направо застанах. Започна да движи ръката си нагоре надолу много бавно и прошепна в ухото ми:
-После ще изсмуча всяка капка от спермата ти докато свършваш дълбоко в гърлото ми-прошепна много нежно в ухото ми и го засмука сред това рязко отдръпна ръката си.
Мамка му за малко да свърша в гащите си, като ученик това момиче ще ме побърка. В дискотеката стана по-зле тъкмо овладях мощната си ерекция и момичетата станаха да танцуват ние останахме да се наслаждаваме отдалеч на най-сексапилните жени в заведението. Движенията им бяха еротични а роклите провокативни харесва ми да знам, че всички я гледат но аз ще се прибера с нея и мама му стара пак опънах палатката и точно тогава някакъв тъпанар се присламчи до моето момиче тя го отблъсна но той не го взе под внимание. Станах със скоростта на светлината и го избутах с такава сила от нея, че се строполи на земята Филип и Алексей застанаха до мен избутахме момичетата към сепарето и изритахме нахалника. Охраната ни познаваше и го изгониха. Върнахме се на сепарето и Филип взе нещата в свой ръце.
-Тази вечер ще е тежка-каза Филип-и изпи едно уиски на екс-но след, като сме с най-красивите жени на света трябва да се погрижим всички в този бар да разберат, че са наши-каза и помъкна Аида към дансинга такива танци започнаха само дето не се изчукаха насред бара. Яница изглежда ми се сърдеше не ме поглеждаше, пуснаха една бавна песен и реших да я поканя да танцуваме.
KAMU SEDANG MEMBACA
Неочакван обрат 🔞
RomansaВсичко започва с една катастрофа, която отнема родителите на малко момиченце.Виновника се измъква , но съдбата е странно нещо пресича пътищата на виновни и потърпевши. Намесена ли е любов няма нищо просто , но какво става когато обичаш някой а трябв...