Яница
Събудихме се благодарение на изтезанието наречено аларма и трите отидохме в стаята на Аида тъй, като Алексей спеше и пък аз вече бях в стаята й да я събудя няма само аз да страдам. Арина дойде и носеше кафе Бог да я поживи наистина имах нужда.
-Е момичета откъде започваме?- попитах .
-Например от...къде изчезнахте двете с тези двама красавци?-с Аида се спогледахме и се изчервихме. Вече си бяхме споделили набързо какво се е случило. Нямаше мърдане трябва да поговоря с Арина и Алексей да не казват на никого за авантюрата ми защото не се знае дали ще просъществува.
-Виж Арина може ли за те помоля за услуга теб и Алексей?-попитах притеснено.
-Разбира се какво има?
-Ами работата е там, че не съм готова за сериозна връзка а пък Симеон е женкар разбрахме се да бъдем заедно , но не е сигурно , че нашата шантава така наречена връзка ще просъществува затова не искам никой освен вас да знае най-вече баща ми и брат ми.
-Добре ще говоря с Алексей ти сигурна ли си в това, което правиш?
-Ами за момента да ще бъдем само двамата без лъжи и да видим на къде ще ни отвее вятъра...
-Играеш си с огъня ами ако ти се влюбиш а той не?
-Да се надяваме, че няма но каквото и да стане ще ми остане чудесен спомен. Както и нищо не променя факта, че с него съм правила най-добрия секс в живота си.
-Така казано разбирам искам при най-малкия проблем да се обадиш вече сме приятелки и съм насреща Алексей също!
-Благодаря!
-Пък и тя никога не е сама аз ще съм винаги там да я скастрям ако трябва!-размаха пръст Яница.
-Ами ти госпожичке какво стана с твоя Филип?
-Ами заедно сме-каза Аида и скри лицето с в шепи.-малко се притеснявам довчера и той беше женкар дано не ми врътне някой номер защото ще го попилея!
-Разчитай на мен и чичо ти ако стъпи накриво ще му се стъжни живота-засмяхме се и трите.
-В този ред на мисли довечера искам да се прибера с него Алексей дали ще се ядоса?
-Със сигурност но ще говоря с него ти си голяма жена можеш сама да решаваш.
-Благодаря! Ти си съкровище!-казах и я целунах по бузата.
-Докато сме на темата аз ще спя при Симеон.
YOU ARE READING
Неочакван обрат 🔞
RomanceВсичко започва с една катастрофа, която отнема родителите на малко момиченце.Виновника се измъква , но съдбата е странно нещо пресича пътищата на виновни и потърпевши. Намесена ли е любов няма нищо просто , но какво става когато обичаш някой а трябв...