Глава 51

578 28 14
                                    

Яница

Боже не мога да повярвам ще се омъжвам! Човече луда работа...от вчера за днес искаше ми се баща ми да бъде да мен но уви това няма да стане най-голямата изненада за мен е Аида най-потърпевшата от тази история ще застане да мен и ще бъде моя кума ще прости на бъдещия ми съпруг младежките прегрешения и ще увеличи щастието ми двойно. Борис не може да повярва, че Симо ще се жени много искаше да дойде но отношенията му с Аида са сложни. Тя усеща неговата грешка много по-осезаема и на този етап не може да му прости, тя и на Симо нямаше да прости, но обичта ѝ към мен наклони везната в негова полза. Вече втори час фурията Аида ме влачи по магазините и се възмущава, че сме решили да се женим така набързо. Честно не ми пука искам само да съм свързана завинаги с мъжа, когото обичам.

-Добре това беше лесната част купихме доста полезни неща остава най-трудното да си купим рокли и то за един ден, какво говоря за един час...

Погледна ме многозначително.

-Да знам без поръчка и без проба, не ми пука Аида ще се оженя днес и ако трябва ще нося дънки, но тази сватба ще се състои.

-Добре де, добре мир сестро...

-Хайде да взимаме тези рокли мъжа ми ме чака.

-Да и фризьора също.

-Боже Аида как можеш да сравняваш Боян със Симо?

-Оооо боже ти се тежък случай честно.


-Хайде тръгвай времето ни свършва не искам да закъснеем.

Вече в трети магазин влизаме и започвам да губя надежда. За късмет съм стандартен размер и се оказа, че има доста ракли, които ми стават, но нито една от тях не ми допадна сториха ми се твърде натруфени а едната пък беше бррр ужас с обръч, като я облякох приличах на торта. Надеждата ме е тук това не е какъв да е магазин и беше доста далеч от първоначалната ни отправна точка, но пък е сватбен бутик и до момента направо съм влюбена в това място. Избрах бутониери за малкото ни гости шампанско и свещи халки кошничка за тях и още много други джунджурии. Толкова много неща купихме, че Аида се обади на Филип да дойде да ни вземе. Симо пък беше отишъл за документите и да се купи костюм с други думи всичко ще бъде точно по план ако взема да си харесам рокля най-накрая. Гледах из морето от рокли и тогава я видях беше съвсем семпла дантелена рокля дълга до земята с дълъг ръкав и без абсолютно никакво деколте но гърбът о боже гърбът беше толкова ниско изрязан, че е опасно близо до дупето ми , което ще бъде обуто със съвсем оскъдни бели прашки. Щях да пропусна и тях на драго сърце за да побъркам Симо по време на церемонията но не се чувствам удобно да се движа без бельо около толкова хора.

-Намерих я-прошепнах на Аида, хванах я за ръка и я задърпах към роклята-сега остава и да ми стане.

- Ще ти стане. Боже страхотна е! Симо направо ще падне, като види гърба.

- На това разчитам.

Свалих я от закачалката и тръгнах да търся обувки намерих едни леко заострени отпред на среден ток, които харесах и една дантелена чантичка тип бонбон , в която да си прибера нещата, което ме подсеща, че трябва да съм по-внимателно сутринта едва не изгубих ключа от апартамента на Симо заедно с безумно скъпия ключодържател, който той ми купи.

-Яни виж какво намерих размаха един воал пред лицето ми тя.

-Боже страхотен е и от същия плат браво Аида!

-Благодаря! Сега бързо към пробните! Нямаме никаква време!

Облякох роклята набързо обух и обувките, и сега е момента на истината обърнах се към огледалото и да определено това е моята рокля дръпнах рязко завесата на пробната а Аида зяпна.

-Браво на теб! Много си красива.

-Благодаря ти!

-Ти хареса ли нещо?

- О да определено-размаха една рокля в бледорозово беше доста къса но пък много стилна тая лудетина определено иска да побърка момчето си.

-Много сладък цвят!

-Да направо ангелски а само да видиш дължината...направо е дяволска...

-Ти ...опасна си горкият Филип.

-И още как хайде на фризьор булка...

Тръгнахме под ръка доволни и засмени Филип дойде за нула време, като видя какво количество покупки сме направили се опули погледна от Аида към мен и промълви:

-Мамка му вие не сте наред.

-Хайде товари и не мрънкай скъпи закъсняваме за фризьор.

-Боже ти си кума чудовище!

-Да а ти си кум от памук, който ще ме изтърпи без да се оплаква в замяна няма да те побърквам с организирането на нашата сватба.

-Имаме сделка! А сега момичета на къде да карам?

Аида набързо му обясни къде е фризьора докато пътувахме говори с него и с маникюристката и подчерта, че всичко трябва да стане светкавично бързо. Излетяхме от колата и на вратата вече ни чакаше Боян той прави косите ни от сто години и с Аида са много големи дружки с мен също но аз не обичам да вися толкова време колкото нея тук така, че тя му е любимка. Разбрахме се да започнат с мен пищяха крещяха поздравяваха. Избрах си много обикновенно прическа исках обикновенно ниско кокче за да се вижда гърба на роклята ми отред остави два кичура да се спускат свободно и прическата ми беше готова.

-Благодаря ти! Точно каквото исках!

Неочакван обрат 🔞Where stories live. Discover now