АидаСъбудих се в чудесно настроение после се сетих ,че с Яница имаме среща с Филип и Симеон. Притеснено ми е. Този мъж ме подпалва само с поглед а и тази целувка снощи беше уникална, все едно лава потече във вените ми не кръв с Алекс никога не съм се чувствала така. Напоследък често мисля, че нещо между нас не е наред , макар че се разбираме няма чувства. Александър не ми е звънял от три дни, както и аз на него дори не съм му казала, че имам още един чичо. Това определено не е добре съвсем губим връзката между нас и
нещата май вървят към раздяла.Яница
Открихме се не мога да повярвам от снощи не сме спрели да си пишем съобщения някои, от които няма да си кривя душата доста перверзни. Определено ще правим секс и то скоро и аз нямам търпение , като гледам Аида постепенно попада в капана на Филип, който е доста красив определено е загазила. Ще облека нещо секси и ще ударя Симеон в земята след вчерашната изцепка с Камен не искам да ме мисли за жертва.
Аида
С Яница излязохме точно навреме и момчетата ни взеха. Филип караше огромен джип а чичо му се возеше до него отзад с Яница се возихме царски наистина беше много широко и удобно. Паркирахме пред мола и поехме към бижутерския магазин за да изберем подарък за майката на Филип. След сериозно чудене избрахме невероятно колие в комплект с гривна , което да й поднесат. После поехме към книжарницата Симеон влезе с нас от любопитство пък и да ни помогне с избора на някои юридически справочници и книги. След , като приключихме със сериозните покупки дойде време да се развихрим.
-Сега на къде шеф Яница?-попитах закачливо аз. Винаги тя изработваше плана за пазаруване.
-Сега скъпа отиваме за бельо.- Намигна ми закачливо тя.-Сега на вас момчета ще ви бъде скучно ако искате ни изчакайте в някое кафе ще пробваме поне половин час докато си изберем- каза съблазнително тя.
-Определено няма да ни е скучно-каза хитро Симеон а Филип ме изгледа мръсно и допълни.
-Особено ако ни позволите за сме жури и да ви кажем кое ви отива.
Засмяхме се и четиримата и тръгнахме заедно към магазина.
АидаПритеснявах се малко да си избирам бельо пред Филип но какво пък! Сега ще го побъркам. Избрах си черен изрязан корсет с връзки на гърба в комплект с черни прашки, също си избрах изрязан дантелен сутиен в комплект с изрязани бикини в пепел от рози и същото в огнено червено, харесах и еин комплект в млечно зелено. Филип започна да преглъща, като гледа какви неща избирам видях и една ефирна сатенена нощница до дупето също в цвят пепел от рози и се отправих към пробните. Яница също взе солидно количество бельо и тръгна към пробна в обратната посока а Симеон след нея. Май щяха да повторят случката от дискотеката. И така замислена влязох в пробната а Филип след мен. Мамка му.
YOU ARE READING
Неочакван обрат 🔞
RomanceВсичко започва с една катастрофа, която отнема родителите на малко момиченце.Виновника се измъква , но съдбата е странно нещо пресича пътищата на виновни и потърпевши. Намесена ли е любов няма нищо просто , но какво става когато обичаш някой а трябв...