Борис
Вече е осем часа и пия кафето си припряно нямам търпение да се срешна с Антонов и да разбера истината. Ей боже така се надявам Амосови да не са родители на Аида по ред причини, че ако бях набожен щях да запаля свещ. Това, което най-много ме тревожи разбира се не са сърдечните проблеми на Симо и Филип а това, че Симеон ще започне пак да се самоунищожава или по-лошо Констин е, като хрътка ако заподозре нещо ще разнищи истината. Той е пословичен с това, че проучва хората около себе си в най-малка подробност а те двамата са много близо до него. Тревожа се за Симеон той си остава малкото ми братче тъкмо беше загърбил тази история и беше щастлив петнайсет години се съсипва и не мога да си кривя душата, че откакто се запозна с тази Яница е много по-щастлив не пие и не влачи всяка вечер различна курва в къщи. Изпих второто си кафе и най-после дойде време за срещата ми с Добромир Антонов един от най-добрите ми приятели и доверен човек мога да му поверя живота си. Трафика беше умерен и за нула време бях на нашето място една закътана пейка н Южния парк по път взех две кафета и понички отчасти защото не бях закусил от части за да се избъзикам с Добри преди да започнем със сериозната част на нашия разговор. Той ме чакаше вече там.
-Привет главен комисар Антонов драго ми е да ви видя!
-Привет господин бизнесмен как си?
-Направо страхотно нося малко полицейска храна поне така съм чувал в американските филми.
-Брей шегаджия в България ядем баница с боза...
-Добри занасяш ли ме?
-О да определено тая фигура не се поддържа с тесто...
-Леле колко сме суетни.
-Не всички са срещнали любовта на живота си в университета на някой от нас им се налага да търсят повторно.
-Съжалявам пич тая кобра направо те съсипа.
-Да но поне децата са на същото мнение и се виждаме често. Освен това мога да обикалям по мацки след толкова години само с една жена сега ми е супер!
-Радвам се ,че си доволен. Сега на въпроса.
-Слушам те.
-Знаеш става дума за онази вечер преди петнайсет години...
-Не е нужно да продължаваш знам точно за какво говориш какво те интересува по случая?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Неочакван обрат 🔞
RomantizmВсичко започва с една катастрофа, която отнема родителите на малко момиченце.Виновника се измъква , но съдбата е странно нещо пресича пътищата на виновни и потърпевши. Намесена ли е любов няма нищо просто , но какво става когато обичаш някой а трябв...