Глава 36🔞

880 21 4
                                    


Филип

Първата стъпка от романтичният ни уикенд е направена наистина икономката е свършила чудесна работа и определено този месец ще получи бонус. На Аида изглежда й харесва наливам шампанско на двамата и вдигам капаците от храната, която е на масата освободих всички служители за уикенда за да бъдем абсолютно сами. В джоба на панталона ми са обиците, което купих на моята красавица със знака на безкрайността и това съвсем не е случайно. Не искам нищо повече от това да бъдем заедно завинаги.

-Имам един малък подарък за теб красавице-бъркам в джоба на панталона си и усещам с пръстите си велурената кутийка. Сега е часът на истината изражението й ще ми покаже всичко ако не изпадне в ужас от идеята да й предложа брак утре ще го направя. Ще я моля ако трябва на колене за да се съгласи, но ако се ужаси определено ще изчакам малко не искам да се страхува искам да е щастлива. Бавно вадя кутийката тя я съзира и очите и се разширяват и сега е момента да побегне но тя не мърда гледа кутийката с копнеж а надеждата ми расте. Отварям кутийката и тя вижда обиците усмихва се макар да ми изглежда малко разочарована. Не се тревожи сърце мое утре ще получиш и пръстен и ще бъде сто пъти по-романтично. Усмивката й все пак грее.

-Подарявам ти безкрайността красавице и те моля да я споделиш с мен...

-О Филип толкова са красиви.

-Не колкото теб! Те са символ на любовта ми към теб! Обичам те Аида!

-И аз те обичам!- каза тя а очите й заблестяха толкова силно взех ръката й в своята и я целунах нежно по дланта-ти си целият ми свят още от онази вечер в дискотеката. Тя се изправи рязко и дойде към мен дръпнах стола си назад а тя ме обкрачи и зашепна в ухото ми.

-Още първия път когато те видях времето спря, ти си най-невероятния мъж който съм срещала- и ме целуна започна да дърпа блузата ми. Изглежда обяснението в любов й подейства, като афродизиак.

-Не искаш ли първо да хапнем? Вечерята ще изстине.

-Майната й на храната-каза и започна да разкопчава колана ми.

-Напълно ме устройва-изправих се заедно с нея и тръгнах право към леглото без да спирам да я целувам. Ръцете ми стискаха сладкото й дупе а нейните вече бяха измъкнали колана и разкопчаваха ципа ми това, че е с рокля много ме улесни само я повдигнах малко нагоре и открих, че е без бельо-през целият път си била без бикини?

Неочакван обрат 🔞Where stories live. Discover now