СимеонТая малката дето беше с новата изгора на племенника ми не ми излиза от главата. Беше много сладка и под пийнала сблъскахме се пред тоалетните и се залях с уискито , което носех .Извини се малко се притесни взе салфетки от дамската тоалетна и за очна да попива уискито от бедрото ми така се беше улисала в извинения и попиване и неволно докосна чатала ми. Изчерви се и ми се извини .Аз разбира се се надървих тя забеляза и съвсем се изчерви.
Извъртях я и я подпрях на стената целунах я а тя ми отвърна.-Как се казваш?- попитах задъхано.
-Яница.-Яница искам да вляза с теб в мъжката тоалетна да заключа после да те залепя за стената и да те изчукам така, че да те чуят чак на дансинга.
-Ти как се казваш?-попита ме запъхтяно тя. Сега или ще ме зашлеви или ще ми излезе късмета помислих си аз.
-Симеон.-Симеоне по някаква причина ми се иска същото.-прошепва съблазнително тя.
И това беше награбих я и започнах да я целувам. Помъкнах я към тоалетната влязохме и заключих. Свалих презрамките на без друго оскъдната й рокля и се показаха сочнити й гърди ,които идеално паснаха в ръцете ми. Поиграх си със зърната й , които веднага се втвърдиха под допира ми .Не се стърпях и засмуках едното докато мачках другото с ръка тя изстена и зарови ръце в косата ми. Повдигнах роклята й и преместих бельото и й на една страна разтърках клитора й и докоснах сладката й цепка. Мамка му беше подгизнала а пениса ми пулсираше от желание.
-Яница страхотна си!Трябва да бъда вътре в теб.
-Ами давай не се бави тогава изстена тя...Подпрях я на стената и я повдигнах краката й веднага се сключиха около кръста ми. Разтърках входа й с главичката на пениса ми а тя изстена след това рязко проникнах в нея от устата й се откъсна вик на удоволствие.
-Ммаммка му огромен си...каза накъсано тя.
-Добре ли си?Попитах аз докато се тласках в нея с премерени движения.
-Страхотно не съм билааа по-добре!
-Мога ли да се движа по-бързо?-тя кимна енергично с глава.Започнах да се тласкам бясно в нея а влажната й вагина ме всмукваше все по-дълбоко в недрата си усетих я как започва да ме стяга мамка му близо беше.
-Близо ли си?
-Да!Божичко!-и това беше разтърси я мощен оргазъм затегнах хватката си около нея и продължих да а чукам все така бясно тогава свърших с рев. Подпрях главата си на сгъвката на рамото й и вдишах аромата й на пролетни цветя. След като спермата ми покапа бедрата й се сетих, че не сложих презерватив двойно мамка му.
YOU ARE READING
Неочакван обрат 🔞
RomanceВсичко започва с една катастрофа, която отнема родителите на малко момиченце.Виновника се измъква , но съдбата е странно нещо пресича пътищата на виновни и потърпевши. Намесена ли е любов няма нищо просто , но какво става когато обичаш някой а трябв...