Глава 24 🔞

1K 27 2
                                    


Аида

Изкарахме супер парти снощи с момичетата се позабавлявахме и честно казано си пийнах доволно. С Филип имахме гореща нощ у нас и ето сега се будя отново в прегръдките му, заклевам се за мен няма по-хубаво място. Той още спеше а аз проследявах с пръсти контура на устните му. Невероятно е секси и целият е мой а какво може с тези устни само при спомена през тялото ми преминава огън. Както проследявах извивката на устните му с показалец той ме гризна леко а аз изписках от изненада.

-Някой се е събудил преди мен и вече е палав-каза дрезгаво и бавно отвори очи. Тези блестящите езера ме погледнаха и аз веднага потънах в тях, бях хипнотизирана от него.

-Мхм-измънках неспособна да формирам цяло изречение стига ми само да ме погледне и вече съм възбудена. Тъкмо се наклоних да го целуна и телефонът ми звънна-мамка му сега ли намери-измърморих аз и станах от леглото да си взема телефона, който снощи бях оставила на тоалетката. Погледнах дисплея чичо Алексей бях забравила, че имахме уговорка да му ида на гости.

-Здравей чичо как си?

-Здравей съкровище добре съм обаждам се да те подсетя, че днес те чакаме на гости.

-Страхотно нямам търпение ще дойда към три следобед да речем удобно ли ви е?

-Страхотно тъкмо Арина ще е по-добре до обяд повръща милата .

-Бебчето май не й дава мира а?

-Идея си нямаш...

-Днес ще ми разкажете всичко подробно ще се видим в три доскоро чичо!

-До скоро миличка.

-Бях забравила, че обещах на чичо да му ида на гости трябва да им купя нещо.

-Не може ли да почака малко тук има един доста по-неотложен проблем -каза Филип  многозначително и ме погледна мръснишки.

-Да определено не е толкова спешно и със сигурност първо ще разрешим твоя проблем-казах повдигнах вежди а той стана дръпна ме за ръката аз паднах върху него той ме стисна за дупето и ме целуна.

След това ни преобърна и застана върху мен леко се отдръпна назад и хвана ръбчето на оскъдната ми сатенена нощница и ми помогна да я съблека той събу боксерките си и с едно плавно движение проникна в мен докато галеше гърдите ми и описваше кръгчета по зърната ми. Това ги втвърди болезнено,  направо ме болеше толкова исках  да ме докосва. Усещането да е в мен е най-невероятното нещо на света сякаш бяхме сами в цялата вселена. Постепенно ускори ритъм и двамата се разгорещихме аз крещях и се мятах по леглото а той се забиваше все по-яростно в мен добре, че сме сами в къщата иначе щеше да стане много неудобно. Толкова ни е хубаво заедно двамата сме, като две части от един и същи пъзел, които пасват идеално една до друга а също и една върху друга. Свършихме едновременно и доста шумно мисля, че съседите ме чуха как крещя името му ставам неудържима, когато съм с Филип Андонов най-секси мъжа, с който някога съм била. Единствения проблем, е че се привързвам прекалено към него а незнам до колко мага да му имам доверие иска ми се да мога.

Неочакван обрат 🔞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz