Глава 22

816 25 1
                                    


Яница

Най-после съм свободна, този изрод няма да ме притеснява повече . Легнах и се сгуших в Симо аромата му ме опияни, както винаги този мъж е невероятен мисля, че безнадеждно се влюбвам в него. Това може да бъде проблем защото после определено ще страдам само при мисълта да не бъдем заедно започва да ми се гади. Сгуших се още повече в него а той започна да гали косата ми ако бях котка щях да започна да мъркам от удоволствие.

-Знаеш ли, че си най- невероятния мъж, който познавам?

-Ти май не познаваш много мъже а?-каза Симеон докато продължаваше да гали косата ми.

-Не е вярно!-казах и повдигнах глава за да го погледна в очите-познавам и пак си най-невероятния-приближих устни до неговите целунах го много нежно почти платонично.

-Не ме познаваш скъпа далеч съм от невероятния мъж , който заслужаваш но съм егоист и не те давам на друг прекалено много те искам.

-Това е прекрасно защото и аз много те искам-казах му и задълбочих целувката. Но в същия момент на вратата се почука.

-Какво-изкрещя Симеон.

-Не убивай вестоносеца Симо-каза Филип-майка ми се прибра иска да се запознае с момичетата Аида не иска да отиде без Яница.

-Добре, добре слизаме след минута.-каза Симеон на Филип и продължи да ме целува с нежелание се отделих от него и казах:

-Хайде да слизаме ще ме помислят за някоя развратница, която чукаш насам натам!

-То си е така- каза Симо и се отдалечи а аз го замерих с една възглавница.

-Ах ти...-казах и го замерих с още една-как можа да го кажеш?

-Ти го каза аз само потвърдих!-каза и започна да се приближава към мен, като хищник към плячката си.

-За теб съм такава , но не искам всички да го знаят хайде сега да слизаме не ме гледай така-казах строго аз а той ме гледаше така сякаш иска да разкъса дрехите ми да ме чука до припадък то най-вероятно си беше така.

-Как те гледам съкровище?-каза и продължи бавно да се приближава към мен аз облизах устни и започнах да дишам накъсано , край вече бях възбудена и той го знае преглътнах тежко и доста тихо и неубедително казах:

-Хайде да слизаме.-той скъси и последния милиметър дистанция между нас и ме целуна толкова гладно, че помислех че ще ме погълне. Мамка му край нямам сили за съпротива. Вкопчих се в него и му отвърнах също толкова пламенно. Но на врата отново се почука.

Неочакван обрат 🔞Where stories live. Discover now