Глава 25 🔞

1.1K 28 1
                                    


Аида

Стигнахме за нула време пред къщата на Алексей тя се оказа доста внушителна и изглежда безбожно скъпа. Филип паркира пред големи порти и звъннахме на домофона чу се бръмчене след, което портите се отвориха и подкарахме по алея, която тук там се разклоняваше в различни пътеки една водеше към басейн, друга към беседка с малка поляна не можах да огледам всичко. Къщата наистина беше огромна и луксозна на врата вече чакаха Алексей и Арина усмихнати до уши. Веднага щом Филип спря изскочих от колата и се втурнах да ги прегръщам.

-Хора липсвахте ми! Как сте разказвайте как е бебето?-изписках развълнувано.

-И ти  ни липсваше скъпа-каза чичо-свикнахме да си около нас.

-Хайде влизайте приготвила съм сладки упражнявам готварските си умения-усмихна се Арина.

-Съжалявам но аз ще тръгвам имам среща с баща ми радвам се, че видяхме следващия път може да излезем някъде?

-Страхотно ще се радвам да се поразвихря докато не съм станала кит нали скъпи?

-Както кажеш любима-каза чичо.

-Добре чао красавице-каза Филип и ме целуна нежно по устните.- довиждане Алексей , беше ми приятно Арина!

Филип се запъти към колата си. Седна на шофьорското място, помаха за довиждане и си тръгна а на мен вече ми липсваше.
Влязохме вътре и определено е толкова красиво, колкото изглежда отвън.

-Леле чичо невероятна къща имате.

-Имаме тя е и твоя с Арина сме ти приготвили стая може да идваш, когато пожелаеш да нощуваш при нас може дори да се преместиш при нас ако къщата наистина толкова ти харесва. Не ме разбирай погрешно не подценявам това, което е направил Виктор но вече и аз съм тук и можеш да разчиташ на мен.

-Благодаря ти чичо-казах прегърнах го и го целунах по бузата- ще си помисля.

-Супер -плясна с ръце Арина-не, че нещо но сто процента съм по-яка от леля ти-каза шеговито и разклати дупе.

Засмях се с цяло гърло може пък да им погостувам за известно време.

-Сега скъпо семейство седнете а аз отивам да донеса сладките, които съм изпекла и очаквам експертното ви мнение.

-Винаги можеш да разчиташ на мен за дегустацията съкровище-намигна й чичо.

-Определено и на мен също-казах аз с усмивка .

Неочакван обрат 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora