ЯницаСъбудих се в блаженно удоволствие бях при любимия си и днес ще се женим Аида пощуря снощи, като й казахме Филип също се зарадва и двамата със Симо най-после се сдобриха разбрахме се още сутринта да се видим в Мола на кафе с Аида да напазаруваме някои неща на челно място разбира се е булчинската рокля. Празненството след сватбата се разбрахме да бъда в бара на Марио разбира се първо ще минем от там за да се разберем с него малко да поукрасим едно сепаре. Сватбата малко се разраства поканих Денис той пък поиска да доведе някаква мацка приятелките ни пренебрегнахме защото Денис скоро се е разделил с Доротея, и е в немилост пък и покрай всички проблеми с момичетата се отдалечихме майка ми разбира се също ще присъства. Симеон реши да покани само Филип проведе тежък разговор с брат си но той го разбра все още е рано с Аида да срещат но и това ще стане скоро щом прие Симо отново ще приеме и Борис. Единственото нещо, което помрачава щастието ми е липсата на баща ми, но няма да позволя това да м съсипе настроението. Мястото до мен беше празно станах да потърся Симо облечена съм в неговите дрехи и аромата му ме изпълва толкова съм щастлива, че сърцето ми ще се пръсне. Симо ме чакаше в кухнята беше купил кроасани от близката пекарна и различни видове плодове. На масата където димеше кафето, което ми беше приготвил имаше червена кадифена кутийка. Седнах до Симо целунах го и отпих от кафето.
-Боже невероятно е ще ме разглезиш!
-Ти го заслужаваш това и много повече. Няма ли да видиш какво има в кутийката.
Усмихнах се, като влюбената глупачка каквато съм си и отворих кутийката в нея имаше ключове от апартамента закачени на ключодържател, който завършва с жълт камък подозрително приличащ на този на годежния ми пръстен.
-Не мога да повярвам! Не ми казвай, че е диамант?
-Добре няма да го казвам...
-Симо! Това е лудост...
-Заслужаваш всичко, което мога да ти дам! И повече...
Станах и се метнах върху него сключих крака около кръста му и го зацелувах.
-Цвете недей да продължаваш нещо, което не можеш да довършиш Филип и Аида ще ни чакат след час а преди това трябва да минем през Марио.
-Добре но довечера ще продължим божееее довечера вече ще сме женени! Ще спя със съпруга си!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Неочакван обрат 🔞
RomansaВсичко започва с една катастрофа, която отнема родителите на малко момиченце.Виновника се измъква , но съдбата е странно нещо пресича пътищата на виновни и потърпевши. Намесена ли е любов няма нищо просто , но какво става когато обичаш някой а трябв...