Борис
Вечерята вървеше страхотно храната стана вкусна разговора приятен. Аида се оказа страхотно момиче, както и Яница макар и по-мълчалива, но това си има обяснение така е лапнала по Симо, че едва забелязва околния свят. А пък какво да кажа за него такъв не съм го виждал никога до сега влюбен, като хлапак. За доброто на всички се надявам родителите да не са загинали в онази нелепа катастрофа защото Бог ми е свидетел той изобщо не е виновен тяхната кола е била в насрещното грехът на Симо, е че е бил млад и подпийнал. Мамка му в ония години си беше нормално да се кара на градус. Колко катастрофи станаха заради тая глупост... Въпреки това не мисля, че Аида би му простила а за Яница незнам изглежда много го обича, но е видяла цялото страдание на братовчедка си от близо, израснали са заедно и са като сестри. Докато обмислям възможностите телефонът ми звънна. На дисплея се изписа името на Антонов. Мамка му незнам дали съм готов за истината тя може да разбие сърцето на сина ми а за брат ми може да бъде направо пагубна.
-Слушам те Добри.
-Здрасти Боби. За съжаление новините не са добри. Всичко е както Симо предполага хубавото, е че за сега го знаем само ние.
-Мамка му ада ще се отприщи.
-За съжаление си прав.
-Ще се оправим Добри. Да се видим утре на обяд?
-Става но без шеги за полицаи ясно?
-Обещавам.-да му се невиди Яница е дете на София и племенница на Виктор. Изобщо не е изключено всичко да излезе наяве, а Симеон направо ще превърти. Утре, като изпрати Яница ще му кажа тази вечер всичко ще бъде наред но от утре...един Бог знае.
-Много ми беше приятно с вас но възрастта си казва думата скъпа ще си лягаме ли? Скапан съм направо.
-Да сме наясно аз не съм стара просто идвам да ти правя компания.
-Разбира се скъпа.
Казах и я целунах и така двамата ръка за ръка се оттеглихме.
Симеон
Тази вечер Яница ще я чукам , като за последно и най-лошото, е че наистина може да е за последно. След като брат ми си легна вдигнах Яница на ръце а тя изпищя и се засмя. Тя е сладка и порочна и тази вечер ще изпробвам докъде стигат всичките й задръжки за да ги прекрача. Занесох я на ръце до стаята ми и я сложих да легне в центъра на голямото ми легло. Съблякох я за секунди и се настаних между краката й. Започнах да я смуча а тя застена. Тази вечер реших да се захвана със сладкото й дупе ако ще е за последно искам да я имам по всякакъв начин. Започнах да разтривам стегнатата й дупка и едновременно с това да смуча набъбнала й клитор. Беше толкова възбудена, че се вкопчи в косата ми и свърши на мига. Започнах старателно да облизвам ануса й а тя дишаше тежко.
-Тази вечер и последната част от теб, която не съм притежавал ще бъде моя нещо против?
-О мамка му... нямам...нищо...против
-Това е страхотно-казах и отново се гмурнах с език в сладката й вагина и започнах да прониквам с език в нея докато с един пръст нежно проникнах в сладкото й стегнато дупе. Тя изпищя от удоволствие а аз започнах да я чукам с пръст отзад. А тя беше толкова податлива и толкова добре поемаше пръстите ми, че пенисът ми изтръпна от нетърпение.
YOU ARE READING
Неочакван обрат 🔞
RomanceВсичко започва с една катастрофа, която отнема родителите на малко момиченце.Виновника се измъква , но съдбата е странно нещо пресича пътищата на виновни и потърпевши. Намесена ли е любов няма нищо просто , но какво става когато обичаш някой а трябв...