Глава 16

966 27 8
                                    


Аида

Седмицата на морето мина неусетно и дойде време да си ходим във София. Събрахме си багажа и с Яница се сбогувахме с Алексей и Арина и се разбрахме в Сряда да им отидем на гости все още не съм виждала домът им в София. Сега се връщаме в проблемите надявам се Александър да не ме притеснява повече. С Филип за сега всичко върви добре но все пак трябва да внимавам той е специален и усещам, че ако направи някоя глупост този път ще страдам. Трябва да обърна внимание на ученето защото учебниците ме чакат. Най-големия проблем ще бъде когато чичо и Денис разберат за Симеон тогава ще стане страшно чичо не беше доволен само, че е дошъл в дома му какво остава да излиза с дъщеря му. Пътувахме супер спокойно Филип паркира пред дома ни и слезе да вземе багажа ни. Яница и Симеон се сбогуваха в колата и решиха само Филип да ни изпрати имаме месец за да убедим чичо и Денис , че Симеон от женкар е станал сериозен мъж и трябва да започнем час по-скоро защото Алексей  не се шегува. Прибрахме се със смесени чувства а в трапезарията ни чакаше цялото семейство прегърнахме се поздравихме се а Филип чакаше отстрани с багажа.

-Здравей Филип как си? Аида къде се намерихте с Филип?

-Ами всъщност чичо беше много забавно Филип и Симеон са съседи на Алексей случайно и те бяха там защото Симо имал дело и така се сближихме доста особено аз и Филип. Чичо ние вече официално сме заедно-чичо се изненада разбира се никак не го очакваше.

-Това е прекрасно много се радвам-каза чичо и потупа Филип по рамото-и умната нали?

-Разбира се!

-Е аз ще ви оставям чичо ми ме чака в колата.

-Добре поздрави баща си от мен!

-Чичо а няма ли да поздравиш и Симо?

-Разбира се-каза с неприязън.

-Аз ще го изпратя след малко се връщам-изприпках след него и скочих на гърба му той ме занесе до колата и ме пусна да стъпя долу. Целунах го а той хвана косата ми в шепа и задълбочи целувката.

-До утре сладкишче-каза Филип и ме целуна за последно помахах на Симо и си тръгнах.

Прибрах се а чичо леля Яница и Денис си говореха. Реших да разръчкам нещата.

-Чичо защо не харесваш Симо?

-Ами как да ти кажа скъпа той е несериозен човек , бохем , женкар не му се доверявам да е около вас.
Яница седеше със сведен поглед и не смееше дума да обели. Но аз не се отказвах:

Неочакван обрат 🔞Where stories live. Discover now