Глава 15 🔞

1.3K 31 3
                                    


Симеон

Уикенда мина супер на плаж после на ресторант после вечеря на верандата у нас на следващата вечер у тях и така изкарахме си супер секс вечер понякога на обяд и така дойде време да прекарам целия ден в съда именно кошмара наречен Понеделник. Станах рано взех си душ приготвих документите по делото и оставих бележка на красавицата спяща в моето легло не мога да повярвам как ме впримчи само малката хитруша дано не прецакам нещата честно казано ще ми е за първи път но знае ли човек.

Вече съм в съда и търся залата по пътя видях познато лице погледнах надолу едри гърди дълги слаби крака да определено я познавам. Тя е прокурор казва се Валентина и  определено сме освещавали кабинета й веднъж два пъти разклатих глава не Симо сега си обвързан мъж не може да хукнеш след първата фуста. Тя се усмихна и се запъти право към мен целуна ме по бузата и прошепна в ухото ми:

-Здрасти секси имам свободен час ако си свободен може...
Прекъснах я преди да е довършила за да не се изкуша.

-Съжалявам тъкмо влизам и бързам за дело друг път.

-Като приключиш ми се обади ще разместя графика си да се видим.
Няма как ще пусна бомбата и толкоз.

-Съжалявам Валентина но не съм сам няма да стане.

-Така както виждам абсолютно сам си-продължи да настоява.

-Виж изкарахме си супер но това приключи вече имам приятелка.
-Ти шегуваш ли се?

-Не съвсем сериозен съм.

-Когато бяхме заедно каза...

-Да но когато срещнеш правилния човек е различно. Сега извинявай но бързам чао!-тя ме гледаше ококорена явно не й се вярваше то и на мен все още не ми се вярва. Но най-сетне усещам, че има шанс и за мен не, че го заслужавам.

Делото мина скучно но ползотворно донякъде предоставих документацията на съда за сега нещата вървяха задоволително насрочиха следващото дело за след два месеца. Тръгнах си докато чакам таксито Валентина застана до мен.

-Наистина ли имаш приятелка?-кимнах положително честно казано не ми се говореше повече с нея вече взе да ми досажда. Таксито дойде и аз се качих тя след мен.

-Какви ги вършиш?

-Идвам с теб!

-Скъпа казах ти всичко приключи вкъщи ме чака жена , която е много важна за мен, така че чао!

Неочакван обрат 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora