-𝐞𝐝𝐢𝐭𝐚𝐭-"Pov.TN"
Uneori chiar dacă iubim din tot sufletul o persoana avem sentimentul că nu suntem destul de buni pentru ea,sau poate alteori facem ceva greșit care să ne depărteze de persoana iubită.
Acesta a fost și sentimentul pe care l-am avut în momentul în care m-am despărțit de Taehyung,chiar dacă împreună cu acesta am împărtășit cele mai frumoase momente și ne-am creat cele mai frumoase amintiri,viața ne-a dus într-un final pe drumuri diferite încât am ajuns să nu mai știu nimic despre el în decursul a doi ani,și deși erau momente în care îmi doream să îl vad,și să îl știu din nou aproape de mine,m-am consolat cu ideea că în fond aceasta a fost decizia lui și trebuia să o respect...
Totuși parcă încă îmi amintesc acea zi,nici măcar nu mi-a trecut prin cap că un astfel de moment avea să fie ultimul și să încheie un adevărat capitol din viata mea,după acel incident se încheia și prima dar totuși destul de profunda mea experienta în dragoste,Taehyung fusese prima mea iubire pe care eram sigură ca nu o sa o uit atât de curând,dar cine știe ce ne rezerva viata,poate voi avea parte de o alta iubire și voi uita despre sfârșitul nu tocmai frumos al relației mele cu Taehyung.Totuși parcă în continuare acel moment va rămâne întipărit în mintea mea și îmi va lăsa în continuare un semn de întrebare....
《 𝚂𝙺𝚒𝚙 𝚝𝚒𝚖𝚎 》
Tn:Îmi pare rău Lindy dar nu mai pot rămâne,este deja târziu iar Taehyung este îngrijorat fiindcă nu am reușit să îl sun!vorbise bruneta înainte să își ia sacoul care era așezat în cuierul din fața uși apartamentului prietenei sale,după își luase rămas bun de la aceasta îndreptându-se către ușă.
Deși bruneta era extenuată din cauza proiectului la care lucrase cu prietena sa din greu mai bine de două ore,totuși se grăbea fiindcă știa cât de protectiv este iubitul ei când vine vorba de umblatul pe străzii singura noapte, fiindcă din punctul său de vedere atunci era momentul în care cei mai mulți "dubioși"așa cum îi numea, mișunau străzile cartierului.
Deși ceasul nu indica decât ora șase pentru un final de octombrie soarele era deja pe punctul de a apune,de aici și îngrijorarea fetei referitoare la "dubioși" care misunau străzile.
Cu toate astea însă deși respirația îi era acum accelerata iar picioarele aproape că îi cedaseră era mulțumită că în mai puțin de zece minute după ce va traversa parcul,avea să își strângă în sfârșit în brațele iubitul cu,care nu mai vorbise încă de dimineață de când o sunase prietena sa pentru a lucra la proiect.Dintr-o dată însă cutreerând aleea plină cu frunzele ruginii proaspăt căzute,datorită vântului care bătea destul de puternic,simți cum este prinsă de mână,acest gest făcând-o să tresară,însă mai apoi dând de chipul unui vechi prieten pe care nu îl mai văzuse de ceva vreme se liniști imediat,cu toate astea brunetul era în continuare la fel de adorabil exact cum îl știa bruneta.
Avea părul ciufulit iar ochii săi negrii precum tăciunele sclipeau ca de fiecare dată când o privea pe brunetă în bătaia lunii.
Tn:Kooki!!
Surprinsă dar totodată extem de fericita să îl revadă pe prietenul ei,
bruneta nu ezitase nici o clipa și îl trase în brațe pe băiatul care zâmbea sub privirea blândă a fetei.Dar ceea ce nu știau ei însă era ca cineva îi privea din negura nopții și chiar surprinse momentul dintre cei doi fără ca să își dea seama ca ce urma să facă era complet greșit și ca avea să fie sfârșitul unei adevărate relații...Taehyung:Oare unde o fi...
Brunetul străbătea de mai bine de jumătate de ora livingul,având în mâna telefonul apelând-o în nenumărate rânduri pe brunetă fără să primească vreun semn însă de la aceasta.
Acest lucru îl frustrase dar asta nu avea să dureze mult căci în locul acelui sentiment își făcuse loc furia și gelozia.Brunetul privea acum ecranul telefonului,fiind extrem de concentrat la poza pe care i-o trimisese prietenul său căci deși era întuneric acesta reușise să destinga chipul celor care erau în poză,dându-și seama ca erau Jungkook și Tn,aceștia fiind îmbrățișați.
În acel moment furia îi pusese stăpânire pe întreg corpul,încât dacă Jungkook s-ar fi aflat atunci în fața sa probabil nu ar fi sfârșit destul de bine.
Taehyung:Deci acesta este motivul pentru care nu îmi răspunzi la telefon și eu care credeam că s-a întâmplat ceva...După alte câteva clipe în care brunetul a fost în continuare singur,înecându-se în ganduri,vocea brunetei se făcuse auzită imediat de cum deschise ușa, căutând chipul iubitului ei care se afla în living.
Tn:Taehyung!Am ajuns!
Vorbise dintr-o dată aceasta pășind cu pași mărunți în apartamentul pe care cei doi îl dețineau de mai bine de două săptămâni.Pentru o secunda gândul fetei îi dictase ca era posibil ca brunetul să fi adormit deja însă știind că era doar ora 18:15 excluse imediat posibilitatea asta.Tn:Hm,oare unde este?
Poate este în sufragerie și privește un film și de aceea nu mi-a răspuns.
Își spuse bruneta indreptându-se cu un zâmbet pe față câtre living unde dăduse de corpul brunetului care într-adevăr era așezat pe canapea privind către televizor fără să îi acorde însă atenția fetei care îl privea nedumerită.Tn:Taehyung...s-a întâmplat ceva?
De obicei mereu mă iei în brațe atunci când te întorci acasă sau când o fac eu...
Vocea brunetei era stinsa acum observând în continuare lipsa de interes a iubitului ei.Taehyung:Ar trebui să te dezici de la acest obicei Tn,de regulă evit să fiu empatic cu persoanele care mă mint!!
Vocea brunetului fusese cât se poate de dura și ferma încât bruneta îl privea acum practic șocată.Tn:Despre ce vorbești?Eu nu te-am mințit niciodată Taehyung,fiindcă te iubesc și nu aș face-o știu că pui preț pe adevar mai mult decât orice însă și eu o fac!
Taehyung:Atunci explică-mi poza asta Tn!!Ești tu împreună cu Jungkook în parcul din apropiere,sunteți împreună în timp ce eu te așteptam aici îngrijorat crezând ca ți s-a întâmplat ceva!!
Tn:Taehyung,pot explica...
Știu că nu ți-am spus nimic atunci când am plecat și nici ca nu ți-am răspuns la telefon,dar asta fiindcă telefonul meu a căzut în timp ce ma îndreptam către casa lui Lindy,iar acum nu mai funcționează...
Iar cât despre Jungkook eu și el ne-am întâlnit întâmplător!Taehyung:Doar nu te aștepți să cred asta nu-i așa Tn??Știu că îl placi,am văzut cum îl priveai de fiecare dată când va întâlneați la școală!!
Tn:Exagerezi!!Doar îl știi pe Jungkook,
noi trei am fost prieteni atâția ani,cum poți sa crezi asta despre mine sau despre el??Taehyung:Ți-am spus Tn și zilele trecute că el te place!!Ma amenințat ca o sa ne despartă și exact asta încearcă sa facă!!De aceea ți-am spus să stai departe de el dar nu m-ai ascultat!!
Iar pe lângă asta nu este singura data când vă întâlniți iar tu uiți sa îmi menționezi asta!!Tn:Te comporți prostește Taehyung!!
Chiar crezi că Jungkook ar fi în stare să ne despartă?El ne iubește pe ambi,iar doar pentru că voi doi sunteți certați asta nu înseamă ca trebuie să îmi interzici sa îl vad!!Eu nu sunt obiectul tău Taehyung,sunt iubita ta!!Taehyung:Dacă chiar ai atât de multă încredere în el încât nici măcar nu vrei sa asculți ceea ce îți spun și nu ma crezi aduci nu are rost să continuam...
Tn:Tu,chiar vorbești serios Taehyung?
O sa ștergi cu buretele întreaga noastră relație doar din cauza unui moft prostesc de a-l tău?Din cauza geloziei pe Jungkook și a urii fața de el??Taehyung:Tn,te rog sa pleci chiar nu vreau sa ne mai certam am înțeles deja ca l-ai ales pe el așa că te rog să...îți strângi lucrurile și sa părăsești casa...
Fata îl privește cu lacrimi în ochi pe cel din fata sa șocată de vorbele sale însă îi respecta decizia deși știa că a acționat condus de gelozie și ură,totuși își strânse lucrurile într-o fracțiune de secunda parcă și părăsise casa având lacrimi în ochi lasând în urma amintirea unor clipe care altădată au făcut-o sa zâmbească și să se simtă împlinită...
Aceasta este prima mea carte sper să vă placă,o să devină mai interesantă pe parcurs♡
CITEȘTI
Circumstanțe༆K.thv
Romance"Uneori este greu să ne dăm seama de ceea ce simte persoana de lângă noi,chiar dacă am petrecut mult timp în compania acesteia și chiar dacă avem impresia că știm totul despre ea,dar defapt nu este așa." "Noi știm atât cât vrea persoana respectivă s...