-editat-
— Eu defapt...
Cred că sunt confuză,nu știu ce simt Taehyung,până ieri credeam că simt ceva pentru Jungkook și că te-am uitat însă acum că ești în fața mea și mi-ai explicat ceea ce s-a întâmplat simt că ai fost sincer însă m-ai făcut să devin confuză...Spuse bruneta evitând contactul vizual,
nu era sigură de ce simte și nu vroia să îl folosească pe Jungkook doar cu scopul de a-l uita pe Taehyung,știa însă că încă avea sentimente pentru Taehyung,întâlnirea cu el îi confirmase bănuiala pe care o avea,știa că nu l-a uitat însă își dorea măcar să reușească să se mintă pe sine spunând că l-a uitat însă nu reușise deoarece fiecare gând atunci când nu avea o activitate se îndrepta către brunet.— Te înțeleg,am fost despărțiți ceva timp iar acum ai nevoie de o perioadă în care să te gândești la tot ce s-a întâmplat între tine și Jungkook la perioada în care ați fost un cuplu și să analizezi dacă simți sau nu ceva pentru el...
Spuse brunetul oferindu-i un sfat fetei care îl privea din fotoliul din piele,preț de câteva secunde liniștea se așternuse peste încăpere niciunul dintre cei doi tineri nu spunea absolut nimic,ceea ce desigur reușise să creeze o oarecare tensiune între cei doi.
Dintr-o dată însă un zgomot produs de furtuna ce tocmai își făcuse simțită prezența o făcuse pe micuța bruneta să tresară și să își împletească mâna cu a brunetului pentru că se speriase de zgomotul produs,ceea ce îl făcuse pe băiat să zâmbească amintindu-și de timpul pe care îl petreceau aceștia pe timp de furtuna,de vremurile în care cu o simplă îmbrățișare reușea să o calmeze pe tânăra fata.
Iși dorea să o protejeze din nou,să experimenteze din nou acele sentimente să îi protejeze corpul firav și să o iubească în continuare săturându-se de tot ceea ce putea să îți ofere o relație doar cu ajutorul ei,ea era tot cea ce îi trebuie,era conștient de asta și la fel ca Jungkook tânjea după dragostea brunetei.
Își dorea atât de mult să o îmbrățișeze,
privea către mâna acesteia care îi strângea în continuare mâna sa.
Mâna brunetei era atât de mică în comparație cu a sa,ceea ce îl făcuse pe brunet să zâmbească,îi plăcea inocența de care dădea dovadă bruneta,uneori chiar era extrem de timidă când erau singuri,așa de timidă încât nici nu îndrăznea să îl privească în ochi.Brunetul își indreptase privirea către fața fetei,aceasta avea ochii strânși închiși și nu observase că brunetul o privea de câteva minute bune.
În momentul în care brunetul își așezase mâna peste talia sa,aceasta își deschise ochii,privind surprinsă către băiatul care se afla acum atât de aproape de ea.
— Ce...ce faci?
Își făcuse curaj aceasta să îl întrebe fiindcă nu știa și nici nu putea intui care era următoarea mișcare pe care brunetul vroia să o facă.— Doar vroiam să încerc să te liniștesc,nu ai niciun motiv să fii speriată sunt aici,și dacă vrei poți să mă îmbrățișezi exact cum o făceai când eram împreună....
Știu că pe atunci atingerea mea te liniștea...— Nu este nevoie...
M-am maturizat Taehyung,acum nu mai sunt aceea fetiță și adevărul este că nici nu mai tânjesc după atingerea ta m-am obișnuit cu absența ta...— Eu nu m-am obișnuit cu absența ta Tn!Nu am reușit oricât de mult am încercat!!Ai idee cât de mult te-am cautat??
Jungkook mi-a spus că ești moartă,nu am știut nimic de tine atâția ani!!
Iar apoi când în sfârșit am reușit să descopăr cine ești,Jungkook a decis să ne despartă din nou!!Bruneta îl privea surprinsă pe cel ce stătea în fața sa,impietrise după ceea ce auzise.Nu își dăduse seama că și brunetul exact ca ea suferise atât de mult în momentul în care aceasta a fost absentă atâția ani.
Fusese și mai surprinsă când simți că brunetul își lipise buzele de ale sale,
strânse perna de pe canapeaua în care se afla în mână și își închise ochii cu putere,mâna brunetului se așezase după gâtul acesteia pentru a controla fiecare mișcare pe care o făcea și deși sărutul fusese unul simplu la început, băiatul reușise să îi ofere o adevărată greutate și un impact mai mare în momentul în care o așezase pe brunetă în brațele sale,mâinile sale așezându-se pe talia fetei pe care o strânse puțin când fata îi răspunse la sărut,preț de câteva secunde se despărțise de aceasta,lipindu-și fruntea de a sa.Firele de par stând răsfirate pe fruntea transpirată a sa,acum însă respira greu pieptul său urcând și coborând din cauza respirației accentuate,își mușcase buza când observă că pieptul fetei era lipit de al său,acest lucru făcând situația mult mai tensionată pentru el,își dorea să continuie însă nu știa dacă bruneta ar fi de acord cu asta,îi spusese că era confuză,totuși însă decise să o întrebe fără să se gândească prea mult fiindcă dorința sa era deja mult prea mare...
— Pot continua Tn?
CITEȘTI
Circumstanțe༆K.thv
Romance"Uneori este greu să ne dăm seama de ceea ce simte persoana de lângă noi,chiar dacă am petrecut mult timp în compania acesteia și chiar dacă avem impresia că știm totul despre ea,dar defapt nu este așa." "Noi știm atât cât vrea persoana respectivă s...