-𝐞𝐝𝐢𝐭𝐚𝐭-
—𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 𝐏𝐎𝐕.—— Ce ai de gând să faci?
Întreba curios bărbatul mai în vârstă în timp ce privea către brunetul care completa mai multe documente.— Legat de ce?răspunse nedumerit brunetul ridicându-și privirea din foaie.
— Știi...acum că i-ai spus lui Taehyung adevărul nu o să oprească până nu o să descopere unde se afla Tn!răspunse blondul cu încredere.
— De asta îți faci tu griji,Jin?
Spuse brunetul zâmbind către detectivul care era alături de el si care îl privea acum încruntat din cauza lipsei de interes a șefului sau.—Știi foarte bine că măscăriciul acela nu are cum să descopere nimic!Să fim serioși a crezut acea minciuna timp de doi ani,nici măcar nu s-a gândit să cerceteze,știa oricum că îl urăsc încă din copilărie.Dacă nu îi spuneam,încă credea că Tn este moartă!completa apoi brunetul cu un zâmbet fiind amuzat de situația în sine.
Lumina care pătrunse însă în încăpere cauzata de ușa care se deschise ușor îl făcuseră însă pe brunet sa-si șteargă zâmbetul repede.
— Cine este??!
Intreba ușor nervos Jungkook deoarece în camera nu-și făcuse apariția nimeni în timp ce detectivul privea la fel de curios.— Aish!!
Probabil cineva a auzit ce am spus,Jin du-te sa verifici cine a fost sau va trebui sa scap de el!Bărbatul se conformă imediat cereri apoi se îndrepta către ușă dezvăluind figura șocată a lui Tn,care privea acum înspre Jungkook cu lacrimii în ochii.
— Tn....
Brunetul privea șocat către fata care avea acum fața roșie din cauza plânsului.— Jungkook este....este adevărat?
Fata îl privi la rândul ei în timp ce lacrimile îi curgeau cu repeziciune pe obrajii roșii.— Tn...îți pot explica!
Jungkook se ridică și se apropie de fata care era încă în stare de șoc.— Să îmi explici??
Ce să îmi explici!!?Jungkook m-ai mințit în tot acest timp,cum ai putut sa faci asta?De ce chiar tu cel în care aveam cea mai mare încredere și căruia i-am luat mereu apărarea?!— Tn te iubesc și nu am putut suporta sa te vad împreună cu el...te rog iartă-mă,vorbi bărbatul încercând să cuprindă mana fetei care însă si-o trase numaidecât.
— Mă iubești?
Hă,mă iubești??Asta nu este iubire Jungkook este obsesie!! Chiar nu-ti dai seama că m-ai rănit în tot acest timp ascunzându-mi adevărul?!— Tn....
Brunetul încerca din nou sa se apropie de fata însă aceasta ieși numaidecât din sala alergând către ieșire în ciuda strigătelor brunetului.— Tn!!
Tn,nu ai voie să pleci!!M-ai auzit!!?
Ești a mea!!O să îl omor,Tn!!M-ai auzit??!strigă brunetul în urma fetei care însă continua sa alerge către ieșire cu lacrimii în ochii.— Jungkook calmează-te!!încerca în zadar Jin sa-l calmeze pe brunet însă ochii acestuia parcă erau deja schimbați iar orice vorba era rostita în zadar căci brunetul era deja comvins de ce urma sa facă.
— Împiedicați-o cu orice preț sa ajungă la firma Kim!!Vreau sa o prindeți imediat,orice contact cu acel loc este interzis,m-ati înțeles?!Dacă dați greș veți fi aspru pedepsiți de data asta!!
CITEȘTI
Circumstanțe༆K.thv
Romance"Uneori este greu să ne dăm seama de ceea ce simte persoana de lângă noi,chiar dacă am petrecut mult timp în compania acesteia și chiar dacă avem impresia că știm totul despre ea,dar defapt nu este așa." "Noi știm atât cât vrea persoana respectivă s...