Capitolul 24:Cine ești?

257 29 8
                                    

                                              -editat-

Tn:Cine...Cine ești?Cum ai intrat în casă?

Fata privea cum bărbatul necunoscut care se afla la o mică distanță de ea,se apropia cu pași mici de locul în care ea se afla.

Își întoarce privirea și primul lucru pe care reușise să îl ia în mână fusese o tigaie pe care o îndreptă numaidecât spre necunoscutul misterios.

— Nu te apropia!!M-ai auzit?!

— Dacă mă apropi,o să mă lovești?
Bărbatul întrebă cu o urmă de ironie în glas,apoi prinse tigaia fetei și o îndepărtă de fața acesteia,își îndreptă degetul spre o șuviță de păr a brunetei pe care o îndepartase cu grijă.

— Știi,ești chiar foarte frumoasă,Tn!

— Mă...mă cunoști?
Fata îl privi cu teamă pe cel care se afla în fața sa,părea să fie un copil fiindcă avea o față atât de inocentă,însă corpul său dădea de înțeles că nu era atât de inocent precum părea,avea părul blond buze subțiri și era îmbrăcat cu o cămașă neagra care era deschisa la primi doi nasturi dezvăluind un trup aproape perfect.

— O să îți spun și eu o întrebare Tn!
De ce nu erai acasă?Unde ai fost?Știi...
Își apropie fața de cea a fetei  zâmbind din nou,privind-o în ochi.

— Sunt fratele lui Jungkook,Felix.
Nu trebuie să te temi de mine!
Acum crezi ca îmi poți răspunde la întrebare?De ce nu era iubita fratelui meu acasă?

– Eu...
Am fost acasă la o prietena,avea nevoie de ajutor fiindcă nu se simțea prea bine

— Înțeleg,pai cred că fratele meu merita sa știe despre asta!!

— Poftim?!
Nu cred ca este nevoie sa îi spui am lipsit doar 3 ore...

— Cum ziceai ca o cheamă pe prietena asta a ta?întrebă blondul la fel de ironic  ca prima data.

— M...Margaret...

— Aha...Și...
Margaret ți-a făcut semnul acela pe gât?

Fata își mărise privirea,apoi se îndrepta către oglindă privind semnul care într-adevăr era destul de vizibil.
In clipa aceea își dorea să îl înjure pe Taehyung pentru că îi lăsase un astfel de semn în zona gâtului.

— După reacția ta pot presupune că nici Margaret nici fratele meu nu ți-a făcut un astfel de semn!

— Ai dreptate,a fost pisica lui Margaret ea m-a mușcat,am uitat de asta...

— Aha,știi minciuna asta nu mă convinge Tn!
Am văzut deja înregistrarea camerelor știu ca ai plecat împreună cu un bărbat!

— Îi vei spune lui Jungkook?
Fata îl privi țintă,era atât de neliniștită încât practic nu era înstare să conceapă ceea ce s-a întâmplat și nici nu putea găsi o rezolvare la toată situația asta, totul atârna acum de un fir de ață.

— Nu îi voi spune,Tn!
Știu cât de dificil este fratele meu,nu știu însă ce s-a întâmplat între voi, fratele meu poate recurge la gesturi destul de aspre când lucrurile nu merg asa cum își dorește el...

— Îți mulțumesc că nu îi spui!
Voi încerca să mă revanșez pentru asta!
Presupun ca îți este foame,vrei sa îți pregătesc ceva?

— Ar fi excelent,însă întâi acoperă acel semn,fratele meu se întoarce într-o oră! 

                                     [....]
 

                      |𝙅𝙚𝙤𝙣.𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 𝗽𝗼𝘃.|

Circumstanțe༆K.thvUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum