-editat-
Bruneta rămăsese încă câteva minute nemișcându-se,aproape că nici măcar nu clipise parcă.
Își îndepărtă ușor haina care îi acoperea trupul voluptos și alb ca spuma laptelui,își așează bluza pe care i-o dăduse Jungkook adineauri pe corpul firav,cu toate că încerca să se concentreze pentru a-și îngriji cât mai bine înfățișarea,mintea ei era undeva departe nefiind concentrată la ceea ce făcea.
— Jungkook nu este ca Han,el nu mi-ar face asta.își spuse bruneta încercând să își liniștească lacrimile care curgeau cu repeziciune pe chipul ei neted și lipsit de imperfecțiuni.
Dintr-o dată amintirile o învăluiseră pe brunetă și o făcuseră să își piardă puțin cumpătul.Fară să își dea seama corpul acesteia începuse să tremure inxtinctiv dar cu toate acestea,nu era un tremurat din cauza frigului și mai degrabă din cauza frici.
— Nu nu el...el...nu n-nu mi-ar face asta....nu n-nu pot să mai trec din nou prin asta....
În urmă cu 3 ani...
Era o seara liniștită de vara.Pe străzile pusti ale Seoul-ui nu era niciun fel de zgomot asurzitor și chiar dacă ar fi fost pentru cuplul care se afla pe bancă nu ar fi fost o problemă.Tn și Han erau un cuplu doar de câteva săptămâni întrucât Taehyung se mutase în Anglia pentru a studia,drumurile celor doi îndrăgostiți se separaseră oarecum,iar tânăra cu părul negru se gândise că deși încă nu l-a uitat pe Taehyung și probabil nu o să îl uite prea curând ar putea încerca totuși să își aline durerea cu ajutorul unui alt băiat,durere cauzata din pricina unei postări în care Taehyung este apropiat de o fata și bineînțeles și din cauza distanței care îi separa pe cei doi adolescenți,și-ar fii dorit și bruneta să îl poată uita atât de ușor dar era mai dificil decât credea.
— Han putem face o poză te rog?
Aș vrea să o postez dacă nu te deranjează!vorbi bruneta pentru a capta atenția celui de lângă ea.— Bine Yn,dar îmi rămâi datoare!
Sper totuși că nu vrei să o postezi pentru a-l face gelos pe Taehyung!!Spuse brunetul încruntandu-se puțin la acel gând știind că Tn este încă îndrăgostită de Taehyung,totuși neacceptând încă această idee.— Nu....nu aș face asta!spuse bruneta cu o oarecare credibilitate deși încercase să fie cât mai convingătoare ea în sinea ei știa că scopul pozei nu era unul tocmai ortodox întrucât Taehyung încă îi urmarea postările brunetei.
Han se apropiase ușor de brunetă asezandu-și mâna pe spatele fetei lipind-o de corpul său,bruneta încercând să mimeze un zâmbet cât mai credibil care să ascundă durerea pe care o simțea.
— Zâmbește te rog....
Îi spuse bruneta băiatului care era atât de aproape de aceasta,apropierea aceasta neliniștind-o pe brunetă acest sentiment fiind necunoscut întrucât când aceasta era împreună cu Taehyung avea parte de cu totul alte sentimente,era liniștită și se simțea protejată în brațele acestuia.Dupa ce terminase de făcut poza bruneta se îndepărtase brusc de băiat care se încruntase și mormăise nemulțumit,fiind vizibil deranjat de gestul brusc al fetei.Bruneta postând apoi numaidecât poza astfel dorind să își mai aline durerea,începând să privească tristă ecranul telefonului, dandu-și seama cât de mult și-ar fi dorit ca Taehyung să reacționeze la poza sa,știa că nu este bine ceea ce face totuși nu dorea să își șteargă postarea.
— Ce este iubito?
O întreba-se brusc băiatul apropindu-se ușor de aceasta dandu-i un sărut pe gât.— N-nimic...răspunse bruneta privindu-l în ochi pe băiatul care era mult prea aproape de aceasta.
CITEȘTI
Circumstanțe༆K.thv
Romance"Uneori este greu să ne dăm seama de ceea ce simte persoana de lângă noi,chiar dacă am petrecut mult timp în compania acesteia și chiar dacă avem impresia că știm totul despre ea,dar defapt nu este așa." "Noi știm atât cât vrea persoana respectivă s...