-editat-
Bruneta se afla acum în mașina lui Taehyung însă încerca pe cât posibil să evite orice contact vizual cu acesta,iar pentru că ambi se aflau pe bancheta din spate acest lucru era destul de dificil pentru aceasta,singura strategie pe care o considera eficientă era aceea de a privi pe geamul mașinii iar astfel spera că o să detensioneze atmosfera deja ușor stresantă.Insă tresări atunci când simți degetul băiatului pe obrazul ei,iar mai apoi se întoarce fiind extrem de surprinsă de distanța milimetrică dintre ea și Taehyung,care doar zâmbea către ea,fiind atât de relaxat parcă neconștientizând că fata era lipită de ușa mașinii.
— Taehyung...ce...ce faci?
Îl întrebase acesta simtindu-i în continuare respirația caldă care se lovea ușor de fața acesteia și parfumul intens care îi reflecta întreaga personalitate.
Observă că brunetul zâmbea deoarece aceasta avea obraji atât de roși.— Ai făină pe obraz,Tn...
Îi spuse acesta menținând contactul vizual dintre ei,mai apoi își îndreptă degetul către obrazul acesteia ștergând delicat făina care se afla pe obraz.— Ai rămas la fel de frumoasă Tn defapt acum ești mult mai frumoasă mi-ai lipsit...
Îi spuse acesta atât de încet,vocea sa reușind să traverseze parcă întreg corpul fetei și să îi transmită o senzație pe care nu și-o putea explica,totuși simțind parcă pasiunea cu,care acesta îi rostise acele cuvinte care deși erau simple aveau după modul în care le rostise o adevărată greutate,apoi brunetul îi examină întreg chipul făcând-o pe fată să se simtă la fel de inconfortabil ca adineauri.— Dacă mi-ai șters obrazul te poți îndepărta...
Îi spuse acesta evitând contactul vizual simțind parcă presiunea care se acumulase între ei după modul intens în care Taehyung o privea.
Răspuflase ușurată când băiatul se îndepărtase de ea,gest care îl făcuse pe brunet să zâmbească destul de mulțumit deoarece câștigase o reacție din partea acesteia.Mașina în care se aflau cei doi intrase acum în maiestosul conac,iar bruneta era surprinsă deoarece acesta arata exact la fel cum și-l amintea,în curtea acestuia se afla o frumoasă grădină de trandafirii iar lângă aceasta exista o fântână arteziană uriașa,bruneta știa că familia lui Taehyung avea un statut impecabil în societate și deținea multe proprietății și lanțuri hoteliere,iar Taehyung bineînțeles fiind unicul moștenitor preluase toate aceste afaceri,pentru a menține prestigiul familiei Kim,însă deși știa asta Tn nu dorea să profite de statutul brunetului deși în trecut avusese mare nevoie de bani pentru a-și întreține mama care avea nevoie de diferite medicamente costisitoare,aceasta nu se gândise să profite de ajutor lui Taehyung deși brunetul se oferise să o ajute,ea îl refuzase,și tocmai de aceea brunetul o iubea atât de mult era singura fata care nu era preocupată de astfel de condiții.
Vremea era destul de mohorâtă atunci când cei doi tineri ajunseseră la conacul Kim,însă pentru Taehyung acest lucru reprezenta un adevărat beneficiu deoarece putea folosi această scuză în beneficiul său și să o convingă pe fată să rămână peste ora stabilită.
Cei doi se aflau acum pe canapeaua din piele care se afla în living,niciunul dintre ei nu spunea absolut nimic,nici măcar respirația lor nu se auzea,iar acest lucru creease o tensiune între cei doi.
— Tn...
Sparse brunetul liniștea în momentul în care îi rostise numele brunetei reușind totuși să îi atragă atenția acesteia,care acum îl privea.— Legat de ce s-a întâmplat la cafenea...
Femeia pe care ai văzut-o în acea zi era defapt secretara mea,venise la acea cafenea deoarece urma să avem o ședință cu un viitor asociat,însă totuși în acea zi am aflat că aceasta mă plăcea și plănuise întâlnirea pentru a-mi spune asta,deși eu credeam că întâlnirea este strict profesională.
Însă i-am explicat că sunt îndrăgostit de altă fată,tu ești aceea Tn...Spuse bărbatul privind-o pe bruneta care se afla lângă el,își așeză delicat mâna pe obrazul fetei mângaindu-l ușor,aștepta ca fata să spună ceva legat de ceea ce spuse mai devreme însă aceasta doar avea privirea îndreptată spre mâna lui.
— Mă crezi Tn?
O întrebase băiatul care o privea cu speranța că iubirea fetei pentru el încă nu dispăruse.— Nu știu ce să cred Taehyung...
Dar adevărul este că încă am sentimente pentru tine,și tocmai de aceea am acceptat să vin aici...
Dar cum pot știi că aceasta nu este o scuză de a ta?— Păi,doar ai încredere în mine Tn și oferă-mi o șansă!Și eu am sentimente pentru tine,tocmai de aceea nu puteam lasa lucrurile așa deși știam că acum ești iubita lui Jungkook...
Fata își marise privirea după ce băiatul amintise despre Jungkook deoarece observase modul în care acesta îi rostise numele și gelozia care era vizibilă în glasul său după modul în care spusese cuvintele.
— Mi-ar plăcea să fiu în locul lui...
Dar tu Tn?Simți ceva pentru Jungkook?
O întrebase băiatul fără să ezite privind-o la fel de intens ca adineauri fără să clipească parcă,însă fata doar inghetase în momentul în care băiatul în adresase întrebarea,ce avea să răspundă?
CITEȘTI
Circumstanțe༆K.thv
Romance"Uneori este greu să ne dăm seama de ceea ce simte persoana de lângă noi,chiar dacă am petrecut mult timp în compania acesteia și chiar dacă avem impresia că știm totul despre ea,dar defapt nu este așa." "Noi știm atât cât vrea persoana respectivă s...