Capitolul 29:Poți rămane?

276 26 11
                                    

                                                     -editat-

Bruneta privea către bărbatul care se afla în fața sa și nu putea crede că imaginea cu cei doi este reală.

Era surprinsă de această latură a prietenului ei încât tot ceea ce putea face era să îi privească pe cei doi fără ca să poată spune ceva.

— Jungkook!!
Ce naiba încerci să faci!!Ce iubită?Nu observi că abia te poți ține pe picioare?

Blondul se apropie dintr-o dată de fratele sau pe care îl apuca imediat de guler,îl privea cu furie și dezgust în timp ce roșcata încă avea mâna pe talia acestuia,gest care îl înfurie și mai tare pe blond încât era înstare să-i rupă mâna roșcatei doar ca să o îndepărteze.

— De ce sunteți ambi așa nepoliticoși?
Ea este invitatul meu,ar trebui să o întâmpinați cum se cuvine!!Dar voi în schimb sunteți ambi enervanți!

Vorbise brunetul cu greutate sprijinindu-se acum de pragul uși, acesta era indignat de atitudinea fratelui său și a brunetei,îl îndeparta pe fratele său care se afla în fața sa apoi zâmbind își îndreptă mâna către talia roșcatei pe care o prinse și o lipise complet de el.

— Îmi pare rău pentru aceasta scenă,iubito!Promit că o să mă revanșez pentru asta!

Rânjetul de pe fața brunetului îl făcuse pe fratele acestuia să își dea ochii peste cap fiind complet dezgustat de atitudinea fratelui său.

— Defapt cred că ar fi mai bine ca aceasta domnișoara să facă cale întoarsă!!Iar tu Jungkook comportă-te măcar o data precum un frate mai mare și păstrează onoarea familiei în loc să te pretezi la astfel de lucruri!!

Blondul vorbise din nou cu asprime, știa că motivul atitudinii fratelui său era Tn însă de asemenea nu credea că modul în care fratele sau abordase situația era cel mai bun iar tocmai de aceea se simțea răspunzător pentru acțiuniile fratelui său.

În tot acest timp în care a avut loc disputa dintre frați,tot ceea ce putea face bruneta era să privească către cei doi,însă pe lângă asta analiză chipul brunetului descoperind cu fiecare acțiune a sa o alta latură a acestuia.

— Fie!!Mereu reușești să îmi distrugi distracția!!
Incuvință într-un final brunetul depărtându-se de roșcata care îl privea surprinsă apoi se apropie de brunetă prinzand-o de talie și zâmbind către ea.

— Cred că de ea îmi place mai mult!Mereu am preferat brunetele defapt!
Vorbise brunetul în timp ce pe chipul său s-a așternut un zâmbet.

Bruneta își așeză mâna pe talia acestuia îndreptându-se către scări alături de el,încercând pe cât posibil să îl ajute să meargă către camera sa.

— Ăm,Tn ești sigură că te descurci cu el?Aș vrea să vorbesc puțin cu fata asta, să aflu dacă s-a întâmplat defapt ceva între ei doi...

Blondul privea către fata care deja urca scările,iar imediat după aflarea răspunsului se îndrepta împreună cu roșcată afara,unde avea să afle toate răspunsurile.

                              
                                    ****

— De unde îl cunoști deci pe fratele meu??Sau nu îmi spune că astăzi este prima data când va-ți întâlnit căci nu te cred!!Răspunde!!

Vorbise blondul cu asprime în glas în timp ce privea parcă scârbit către femeia mult prea dezgolită din fața sa.

— L-am cunoscut pe Jungkook la un club,mi-am putut da seama din prima după chipul său că probabil suferă din cauza altei femei așa că...

— Așa că??Spune!!
Blondul o prinse pe roșcată de umeri zmucind-o puțin apoi își îndreptă privirea fixă către chipul acesteia, aproape că înnebunise atunci când observă zâmbetul imens pe care îl avea roșcata.

—  Așa că,am încercat să îl fac să o uite însă nu am reușit!Îmi respingea fiecare atingere și vorbea într-una despre fata asta Tn,îi este complet fidel.Abia dacă am reușit să îl sărut,însă cred totuși că am reușit să-l facă să uite puțin de ea căci a adormit îmbrățișându-mă!

— A spus ceva înainte să adoarmă?
Știu că de regulă face asta atunci când este amețit din cauza alcoolului...

—  Da a spus,a spus să nu îl resping măcar odată și că o să mă facă să uit de Tae...Taehyung!Însă asta nu prea am înțeles tot repeta într-una că este mai bun decât Taehyung ăsta!Nu știu la ce se referea...

Blondul se îndepărta de roșcată iar un zâmbet timid îi apare în colțul guri,își trecuse mâna prin firele bălaie de păr apoi își spuse:

— Uneori ești atât de fraier Kooky,
însă probabil o iubești foarte mult.
Imi pare rău că ea nu simte la fel față de tine sper totuși să înțelegi...

                                  ****

După câteva minute bune,bruneta reușise într-un final să intre în camera brunetului împreună cu acesta.Îl așeză ușor pe pat,apoi își îndreptă mâna către fruntea acestuia care ardea de-a binelea.

— Eram sigură că ai temperatura încă de când te-ai apropiat de mine,trebuie să fac ceva să-ti scadă febra...

Spuse bruneta cu blândețe în timp ce privea către brunet și avea în continuare mâna așezată pe fruntea acestuia.Incerca să se îndepărteze de brunet însă corpul brunetului se apropie numaidecât de aceasta iar imediat bruneta simți cum mâinile acestuia îi prinseră talia imobilizând-o complet forțând-o să rămână nemișcată.

— Nu pleca...
Ai idee cât de mult am tânjit după asta în ultimele zile?Am încercat să te înlocuiesc iubito,însă nimeni nu este ca tine...nimeni nu-mi poate face fiecare celulă din corp să tresalte doar cu un simplu zâmbet,nimeni nu mă poate iubi sau atinge inafara de tine.
Sunt doar al tău Tn,nu îți dai seama?

— Jungkook...
Ești beat și nu știi ce spui,ai febra...
Trebuie să mă lași să plec,vreau să te îngrijesc însă nu pot face asta dacă nu mă lași,promit că o să mă întorc,ai încredere în mine?

Vocea blândă a brunetei făcuse ca întreaga bariera pe care brunetul o creease în ultimele zile să dispară,așa că își îndepărtă numaidecât mâinile și se așeză din nou pe pat privind totuși către bruneta care se îndepărta ușor sub lumina slaba a lămpi care se afla lângă pat.

După câteva minute bune,bruneta se întoarse împreună cu niște medicamente și o compresă cu apa pe care o așeză numaidecât pe fruntea brunetului care ardea în continuare.

Brunetul era cuprins acum de remușcare,încât gândul său era îndreptat complet în alta parte.
Privise ușor câtre chipul fetei pe care o iubea mai mult decât propria sa ființă,și deși camera era slab luminată fiindcă singura sursa de lumina era lampa care se afla lângă pat,cu toate astea băiatul îi analiza chipul brunetei observând grija care se putea citi cu ușurință.

— Febra ta a scăzut din fericire...
Voi merge să îți pregătesc o supa,sigur o să te simți mult mai bine și o să te încălzească.

Zambise ușor bruneta privind către băiat apoi se ridică încercând să se apropie de ușa însă mâna brunetului o prinse numaidecât și o trase în pat lângă acesta.

Fețele celor doi tineri erau atât de apropiate încât bruneta putea simți caldura respirației brunetului care se izbea acum de fața acesteia.

Băiatul zâmbi în timp ce își apropie mâna de părul brunetei pe care îl mângâie ușor,moment în care fata își închise ochii și înghiți în sec,brunetul se apropie tot mai mult de fața ei până când buzele acestuia făcuseră contact cu fruntea fetei iar apoi spuse:

— Nu am nevoie de nicio supa Tn,poți fi tu cea care mă încălzește...
Deci,poți rămâne te rog?

Circumstanțe༆K.thvUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum