Capitolul 10:De ce faci asta?

424 33 3
                                    

                                                    -𝐞𝐝𝐢𝐭𝐚𝐭-
     
                         — TN'Pov's —

Mă trezesc și observ că sunt într-o cameră necunoscută,ușor întunecată, mă îndrept catre fereastra observând că singura sursa de lumina era luna acest lucru comfirmându-mi că este deja seara,dar oare...
Oare ce s-a întâmplat și unde mă aflu?

Ultimul lucru pe care mi-l amintesc,este că vroiam să merg la firma Kim,pentru a vorbi cu Taehyung.Dar după asta?Oare ce s-a întâmplat și cine m-a adus defapt aici?

Privesc buimacă prin camera apoi mă apropi de ușa pe care o încerc în speranța în care poate că o să fie deschisa iar toate astea se vor sfarsi precum un coșmar urat însă desigur că nu este așa.

— Firar...este înch...
Îmi spun dar sunt întreruptă de clanța ușii care se mișca pe semne că cineva tocmai încerca să deschidă ușa,mă îndepărtez repede apoi mă apropii către pat și mă așez privind timorata către ușa care acum se deschise oferind o sursa de lumina camerei mult prea întunecate.La scurt timp își face apariția în camera un bărbat de vârstă mijlocie,îmbrăcat cu un costum alb-negru și cu o cravata roșie având statura medie însă construcția impunătoare.

Acesta se apropie de locul în care mă aflu cu pași mici moment în care prind în mână lampa care se afla lângă pat și o îndrept către el,câștigând din partea sa un zâmbet destul de ciudat însă nu ezit și îl întreb cu glasul ușor tremurat, chiar dacă îmi este frica nu trebuie să arat asta asa ca încerc sa par cât se poate de calma.

— Unde mă aflu,și cine ești tu?!
Îl întreb apropiind lampa către el pe măsură ce se apropia tot mai mult de mine.

— Nu îți face griji,șeful nu vrea să te rănească,a spus să te îmbraci cu această rochie și să cobori în living, unde te așteaptă!vorbi acesta apoi îmi înmânează o rochie pe care nici nu am observat ca o avea în mână.

— Ce??
Cine este șeful tău??Despre ce naiba vorbești,sunteți cu toții nebunii??
Cum as putea fi calma când am fost rapita de acest șef tâmpit al tău!!
Spun de această dată mult mai nervoasă ca prima data,pot visa în continuare dacă cred ca o sa ma supun lor,trebuie să plec neapărat de aici...

— Vei afla curând care sunt intențiile șefului între timp te rog sa faci ce ți-am spus și sa te pregătești!spuse acesta calm apoi părăsi camera.

Nu am primit niciun detaliu concret,  doar vorbe fără sens care îmi cinfirma doar ideea ca acest șef al lor nu este în toate facultățile mintale.Dar totuși cine este acest  șef de care a pomenit?
Cred că trebuie să fac ce a spus acel individ,deși această situație este îngrozitoare,cum voi pleca de aici,casa asta este imensă și pe lângă asta bine păzită,nu cred că poți pleca fără să fi observat de acești indivizi.

După ce mă îmbrac cu acea rochie, cobor scările și mă îndrept spre living unde trebuia să îl întâlnesc pe acest "sef" după cum a fost prezentat.
Deschid ușa care ducea înspre living dezvăluind un decor destul de întunecat precum camera în care m-am aflat preț de câteva minute.

Deschid ușa care ducea înspre living dezvăluind un decor destul de întunecat precum camera în care m-am aflat preț de câteva minute

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Circumstanțe༆K.thvUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum