Capitolul 20:După ceva vreme...

281 27 7
                                    

                                                 -editat-

                        — 𝐏𝐨𝐯.𝐓𝐧 —

Au  trecut deja 2 luni de când mă aflam în compania lui Jungkook,mai exact de când mă aflam în conacul care,cu timpul îmi devenise o  adevărată casă.
Spun casă,fiindcă simțeam că mă aflam în locul potrivit,relația mea cu Jungkook începuse să se îmbunătățească deși în unele privințe lucrurile nu prea se schimbaseră,încă nu aveam voie să părăsesc conacul nesupraveheată,ceea ce poate nu era un lucru atât de rău fiindcă astfel nu aveam tentația să mă interesez de Taehyung și să încerc pe zi ce trece să îl accept pe Jungkook.

Adevarul este că Kooki este destul de grijuliu cu mine,îl interesează cum mă simt și acum că el s-a schimbat și a început să aibă încredere în mine,am început să am sentimente pentru el,
însă încă nu i-am dezvăluit asta,vreau să fiu sigură de ceea ce simt înainte să îi spun.

Acum el însă se află de câteva zile bune într-o călătorie de afaceri,ceea ce este bine lipsa sa îmi permite să îmi pun ordine în gânduri și poate chiar să îi dezvălui ceea ce simt.

— Ești sigur că acesta este conacul în care se află??!Nu îmi permit să mai pierd timpul!!Am căutat-o destul timp de 2 luni!!Deci trebuie să îmi spui locul exact de această dată!!

— Sunt sigur domnule,acesta este locul în care se află domnișoara Tn,nu există nicio urmă de îndoială de această dată.

— Bine,atunci pregătește-mi mașina,
trebuie să merg să o văd...
Nu vreau să o pierd,ea este atât de importantă pentru mine,chiar dacă poate acum am rănit-o,trebuie să îi explic totul...

Bruneta se afla de câteva ore bune în bucătărie,își dorea să pregătească un tort,bine defapt mai mult să încerce să pregătească unul pentru că mai apoi spera că o să prindă experiență și și-ar fi dorit să pregătească unul pentru ziua lui Jungkook căci aceasta urma să se apropie în curând.

Și după cum se spune repetiția este mama învățături așa că bruneta deschise numaidecât cartea în care se aflau diferite rețete pentru a începe să pregătească tortul imediat ce ar fi ales o rețetă mai simplă.

După câteva minute bruneta reușise să pregătească blatul pentru deliciosul tort adevărul era că aceasta era plină de făină însă nu conta fiindcă astfel putea să își deprindă îndemânarea în ceea ce însemna pregătirea unui preparat,chiar dacă a unui desert.

— Cred că arată destul de bine pentru prima încercare!!
Spuse bruneta mândră de realizarea sa mai apoi privind către tortul deja terminat care se afla în fața sa,însă fusese întreruptă din gânduri de intrarea cuiva în bucătărie,a unui musafir destul de neașteptat,care reușise să îi tulbure întreg echilibrul fetei și să o facă parcă să înghețe în loc.

— Știam că ești talentată,însă nu mă gândeam că te pricepi atât de bine să pregătești un tort,arată excelent!
Îi spuse băiatul afișând un zâmbet privind către tortul care era așezat pe masă.

— De ce ai venit Taehyung??
Vrei să mă rănești din nou exact ca la cafenea??Și cum ai reușit să intri credeam că paza este temeinică!

— Într-adevăr este,însă este impresionant câte lucruri sunt în stare oamenii să facă pentru o sumă de bani,
iar în plus nici măcar nu este șeful lor acasă din câte am înțeles,deci sunt mult mai binevoitori paznici!!

— Te-am întrebat de ce ai venit Taehyung!!
Spuse fata însă de această dată era mult mai nervoasă decât prima dată când i se adresase.

— Calmează-te Tn...
Vreau doar să vorbim,ai încredere în mine și urmează-mă timp de o oră,vreau să vorbim însă nu o putem face aici,de aceea îți propun să vorbim acasă la mine,ești de acord?Te rog măcar să asculți ce am de spus după poți lua o decizie...

Spuse băiatul indreptandu-și curios privirea către fața care îl privea surprinsă și ușor nervoasă,acesta spera ca răspunsul fetei să fie pozitiv.

— Prea bine...
Însă îți acord doar o oră după ce se, termină voi pleca indiferent dacă termini sau nu să îmi explici!!

— Bine,să mergem atunci către mașina mea,te rog urmează-mă...

Circumstanțe༆K.thvUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum