-editat-— Tn,eu...te...
Brunetul își apropie mai mult fața de cea a fetei iar respirația acesteia se izbea acum de obrajii acestuia care erau înfierbântați,își așeză mâna pe obrazul fin al fetei,cu multă grija de parcă aceasta ar fi un bibelou care se putea sparge sub atingerea sa.Soneria se făcuse însă auzită ceea ce întrerupse și momentul dintre cei doi tineri,facându-l pe brunet să își muște buza agresiv,în timp ce bruneta se îndrepta către ușă pentru a întâmpina persoana care se afla în spatele ei.
În momentul în care însă Tn se întoarse împreună cu Soomin vecina sa,brunetul își dăduse ochii peste cap fiindcă cunoștea atracția blondei în ceea ce îl privea și desigur că insistențele sale îi creau un disconfort de fiecare dată când se întâlnea cu aceasta.
Tn:Ăm îmi pare rău,nu știam că o să vii în vizita,sper că nu te deranjează dar este și Jungkook aici,tocmai ne uitam la un film.
Vorbise bruneta în timp ce studia chipul fetei care se afla în dreapta sa, observând roșeala din obrajii ei, bruneta era conștientă de atracția vecinei sale pentru prietenul ei și încercase de câteva ori chiar să-i apropie însă nu părea că prietenul ei era interesat.
— Nu mă deranjează...
Bună Jungkook oppa!
Spuse blonda în timp ce privea către băiatul care era așezat pe canapea având părul răvășit și fața deși încruntată totuși extrem de adorabilă.— Soomin,nu îmi spune oppa știi ca nu îmi place când îmi spui așa!!
Vorbise îmbufnat de pe canapea brunetul în timp ce privea către cele două fete care zâmbeau din cauza feței sale comice.Tn:Jungkook nu fi atât de ursuz!
Voi merge să va aduc niște gustări și ceva de băut,în timpul ăsta vorbiți, oricum a trecut ceva timp de când nu v-ați mai întâlnit probabil,și apropo Jungkook comportă-te frumos!Spuse fata adresându-se cu asprime brunetul pentru a-l face să fie mai politicos cu blonda care se așezase acum lângă el și îl privea zâmbind, urmând ca mai apoi să se îndrepte spre bucătărie lăsându-i pe cei doi singuri.
— Ce mai faci Jungkook?
A trecut ceva timp de când nu ne-am mai văzut,cum ești?
Deschise blonda o conversație în timp ce se apropie de brunet care însă se îndepărtă și așeză o perna între ei pentru a-i despărți.— Sunt destul de bine,dar tu?
Vorbise brunetul ușor plictisit fără ca măcar să-și îndrepte privirea catre blonda care îl privea zâmbind.— Și eu,mulțumesc că ai întrebat!
Mă gândeam dacă ți-ar plăcea ca mâine să mergem la lansarea noului film,Tn mi-a spus că îți plac foarte mult SF-urile— Îmi plac,însă nu am timp scuze,va trebui să îți refuz propunerea!
Răspunse în continuare dezinteresat brunetul privind către ușă în speranța în care bruneta s-ar întoarce miraculos.
CITEȘTI
Circumstanțe༆K.thv
Romance"Uneori este greu să ne dăm seama de ceea ce simte persoana de lângă noi,chiar dacă am petrecut mult timp în compania acesteia și chiar dacă avem impresia că știm totul despre ea,dar defapt nu este așa." "Noi știm atât cât vrea persoana respectivă s...