Capitolul 18:Cine este ea...

261 29 7
                                    

                                                -editat-

Tensiune dintre cei trei era atât de vizibilă,și nu exista nicio formă prin care aceasta să fie disipată.

O simplă privirea asta era tot ce putea să exprime bruneta care parcă avea un nod în gât privind în continuare către brunetul care era de asemenea înțepenit parcă în fața uși.

Nici măcar pentru o clipă nu își îndreptă privirea în alta parte,o privea constant pe brunetă și-a fi dorit să se apropie de aceasta dar știa că această acțiune nu ar avea un final prea plăcut,și ar conduce mai mult spre o răfuială între el și Jungkook,care de asemenea îi privea continuu pe cei doi,strângând mâna fetei care era asezată pe masă.

— Tn,ridică-te plecăm...
Spuse brunetul însă nu primi niciun răspuns bruneta fiind în continuare parcă într-o adevărată transă,schimbul de priviri dintre ea și Taehyung fiind atât de intens,lucru care îl enervase profund pe brunet.

— Tn!!
Am spus că plecăm,acum!!!
Spuse brunetul de aceasta dată nervozitatea fiind vizibilă pe chipul său.

Bruneta își îndreptă privirea spre el,
observând modul în care Jungkook o privea,acesta exprimând doar posesia.
Apoi își îndreptă privirea spre Taehyung care era în continuare concentrat la fiecare acțiune a fetei.

Bruneta știa că această ocazie fusese atât de râvintă de către ea,și de această dată nu avea de gând să se supună,nu vroia să se întoarcă din nou în acea închisoare.

— Nu...
Spuse acesta atât de încet,încât aproape că nici măcar nu se auzise cea ce spuse.

— Repetă...
I se adresă imediat brunetul care avea o privire atât de înfricoșătoare încât îți putea îngheța sufletul.

— Ăm...eu...

— Am spus să repeți!!!
Spuse brunetul de această dată fiind clar că aceasta era o poruncă pentru brunetă.

— Am spus nu...
Nu am de gând să îți ascult ordinele și de aceasta dată,nu mă întorc!!
Brunetul îi prinsese brațul fetei atât de brutal,strangandu-l apoi spuse având un zâmbet pe față.

— Tn...
Nu mă scoate din sărite!!
Am spus că plecăm,acum!!!Sau ce?
Ai prins curaj acum că l-ai văzut pe Taehyung??
Chiar ai impresia că el te poate apara de mine,crezi că poți scăpa de mine??!

Brunetul o privea încercând să nu atragă atenția asupra sa,însă adevărul era că acesta era extrem de nervos.

— Ridică-te și nu mă face să repet,Tn!!
Bruneta înghiți în sec și după își luă geanta nu înainte să își îndrepte pentru ultima data privirea către brunet,fusese însă surprinsă când observă că în cafenea intrase o femeie care se apropiase de Taehyung,sărutandu-i obrazul.

Iriși fetei se mișcau continuu privind către brunet apoi către blonda șarmantă pe care acesta o prinsese de mână conducând-o către o masă liberă.

Aceasta simți o durere profundă în zona pieptului,simtindu-și mai apoi ochii care i se umeziseră,lacrimile fiind deja formate.

Pe de altă parte Jungkook privea către cei doi cu o reala satisfacție,deși știa că pe brunetă o doare să privească către cei doi,era destul de mulțumit privind acea imagine care se afla în fața sa.

— Jungkook...să plecăm te rog...
Spuse bruneta abținându-se cu greu să nu izbucnească în plâns.

— Cred că ar trebui să mai rămânem,oricum pana acum te opuneai plecării!!

Spuse brunetul parcă încercând să alimenteze starea brunetei și să își hrănească orgoliul.

— Te rog Jungkook,putem pleca?
Spuse bruneta lacrimile deja începând să îi alunece pe obraji roși,brunetul oftase apoi i se adresă fetei:

— Îmi plăcea imaginea creată este ceva destul de rar,nu crezi?
Dar în fine presupun că putem pleca!
Spuse acesta după se ridică numaidecât  iar după ce achită nota o prinse pe brunetă de mână  îndreptându-se către mașină.

Imediat cum se așezaseră pe scaune, brunetul demară  în trombă către casă.
Bruneta privea pe geamul mașinii având parcă sufletul spulberat în mii de bucăți,o durea,imaginea de adineauri fiind atât de greu de privit de către acesta,după câteva minute însă cei doi ajunseră la destinație.

De cum coborâsesă din mașină,
brunetul  o prinse de mână pe fată intrând cu acesta numaidecât în casă...

«𝖡𝗎𝗇𝖺̃❤︎
𝖭𝗎 𝗌𝗍𝗂𝗎 𝖼𝖺̂𝗍 𝖽𝖾 𝗆𝗎𝗅𝗍 𝗏𝖺̃ 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾 𝖺𝖼𝖾𝖺𝗌𝗍𝖺̃ 𝖼𝖺𝗋𝗍𝖾,𝗂𝗇𝗌𝖺̃ 𝖾𝗎 𝗇𝗎 𝗌𝗎𝗇𝗍 𝖺𝗍𝖺̂𝗍 𝖽𝖾 𝗆𝗎𝗅𝗍𝗎𝗆𝗂𝗍𝖺̃ 𝖽𝖾 𝖾𝖺,𝖺𝗌𝖺 𝖼𝖺̃ 𝗆𝖺̃ 𝗀𝖺𝗇𝖽𝖾𝖺𝗆 𝗌𝖺̃ 𝗉𝗎𝖻𝗅𝗂𝖼 𝗎𝗇𝖺 𝖽𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾 𝖼𝖺̃𝗋𝗍̗𝗂𝗅𝖾 𝗉𝖾 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗅𝖾 𝖺𝗆 𝗅𝖺 𝗌𝖼𝗁𝗂𝗍̗𝖾,𝖽𝖺𝗋 𝗅𝖾 𝗏𝗈𝗂 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖺 𝗌𝗂 𝗉𝖾 𝖺𝖼𝖾𝗌𝗍𝖾𝖺.𝖯𝖺𝗌𝗍𝖾 𝖿𝖾𝗋𝗂𝖼𝗂𝗍 𝗍𝗎𝗍𝗎𝗋𝗈𝗋 𝖼𝗁𝗂𝖺𝗋 𝖽𝖺𝖼𝖺̃ 𝖼𝖺𝗆 𝗍âr𝗓𝗂𝗎❤︎»

Circumstanțe༆K.thvUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum