-𝚃𝙰𝙴𝙷𝚈𝚄𝙽𝙶 𝙿𝙾𝚅-Ma plimbam din nou precum un zombie pe strada pustie era deja noaptea dintre ani,iar eu eram în continuare la fel de singur,scot din buzunar pachetul de țigări apoi îmi asez o țigara între buze privind catre cerul plin de stele,prind telefonul în mâna apelând din nou numărul ei,în zadar însa,fiindcă oricum știam ca nu-mi va răspunde,toată existenta mea era defapt în zadar în absenta ei,sau defapt asta era ceea ce simțeam în acest moment.
Privesc catre cea mai înaltă clădire din oraș,gândind cum probabil sute de oameni se aduna an de an sa vadă focurile de artificii,în fiecare an aveam obiceiul ca să-l vizitam toți trei,era un ritual al nostru,în care celebram faptul ca am reușit să trecem peste încă un an împreună,însa cred ca și asta e de domeniul trecutului precum este de altfel și târgul de Crăciun,îmi îndrept acum privirea catre sacul în care era așezat cadavrul lui Han,zâmbesc gândind ca acesta a fost ultimul meu sacrificiu în ceea ce-i privea pe cei doi, după discuția cu Tn am cercetat dacă Han era într-adevăr cel care a violat-o pe Tn a mea în trecut,desigur ca asa era,Tn nu m-ar minți,m-am surprins însa pana si pe mine când am observat furia de care am dat dovada atunci când el mi-a recunoscut cu ușurință, așa că l-am înjunghiat,exact în aceiași seara fără să-mi pese de camerele de supraveghere care au filmat momentul iar cel mai probabil acum politia ma cauta în toate cartierele învecinate, acesta a fost într-adevăr ultimul efort pe care l-am depus pentru ei,ultimul meu act prin care mi-am demonstrat prietenia și iubirea...
Scot telefonul din buzunar tastand cu teama textul pe care l-am pregatit pentru ambi,in timp ce lacrimile îmi inunda chipul:
"𝐃𝐫𝐚𝐠𝐢 𝐦𝐞𝐢 𝐩𝐫𝐢𝐞𝐭𝐞𝐧𝐢 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐢 𝐓𝐧...
𝐈𝐧𝐜𝐞𝐩 𝐩𝐫𝐢𝐧 𝐚-𝐦𝐢 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐫𝐞𝐠𝐫𝐞𝐭𝐮𝐥 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐭𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐯-𝐚𝐦 𝐝𝐞𝐳𝐚𝐦𝐚𝐠𝐢𝐭, 𝐬𝐭𝐢𝐮 𝐜𝐚 𝐧𝐮 𝐚𝐦 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐮𝐧 𝐩𝐫𝐢𝐞𝐭𝐞𝐧 𝐬𝐢 𝐧𝐢𝐜𝐢 𝐮𝐧 𝐢𝐮𝐛𝐢𝐭 𝐩𝐫𝐞𝐚 𝐛𝐮𝐧,𝐚𝐬𝐚 𝐜𝐚 𝐬𝐩𝐞𝐫 𝐜𝐚,𝐜𝐮 𝐭𝐢𝐦𝐩𝐮𝐥 𝐯𝐞𝐭𝐢 𝐚𝐯𝐞𝐚 𝐩𝐮𝐭𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐬𝐚 𝐦𝐚 𝐢𝐞𝐫𝐭𝐚𝐭𝐢,𝐟𝐢𝐢𝐧𝐝𝐜𝐚 𝐧𝐮 𝐯𝐫𝐞𝐚𝐮 𝐬𝐚̃ 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐬𝐞𝐬𝐜 𝐚𝐜𝐞𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐥𝐮𝐦𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐧𝐝 𝐜𝐮 𝐫𝐞𝐠𝐫𝐞𝐭𝐮𝐥 𝐜𝐚 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐮𝐫𝐢 𝐦𝐞𝐢 𝐩𝐫𝐢𝐞𝐭𝐞𝐧𝐢 𝐚𝐮 𝐚𝐣𝐮𝐧𝐬 𝐬𝐚 𝐦𝐚 𝐮𝐫𝐚𝐬𝐜𝐚, 𝐯𝐚 𝐢𝐮𝐛𝐞𝐬𝐜 𝐩𝐞 𝐚𝐦𝐛𝐢𝐢 𝐚𝐭𝐚𝐭 𝐝𝐞 𝐦𝐮𝐥𝐭,𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐬𝐢𝐠𝐮𝐫 𝐜𝐚 𝐯𝐞𝐭𝐢 𝐚𝐯𝐞𝐚 𝐩𝐮𝐭𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐬𝐚-𝐦𝐢 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐥𝐞𝐠𝐞𝐭𝐢 𝐬𝐢 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭𝐚𝐭𝐢 𝐚𝐥𝐞𝐠𝐞𝐫𝐞𝐚,𝐭𝐢𝐧𝐞𝐭𝐢 𝐦𝐢𝐧𝐭𝐞 𝐜𝐚 𝐧𝐢𝐦𝐢𝐜 𝐝𝐢𝐧 𝐭𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐬𝐭𝐞𝐚 𝐧𝐮 𝐯𝐢 𝐬𝐞 𝐝𝐚𝐭𝐨𝐫𝐞𝐚𝐳𝐚,𝐭𝐨𝐚𝐭𝐚 𝐯𝐢𝐧𝐚 𝐢𝐦𝐢 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐞 𝐦𝐢𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐨𝐭𝐚𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞....
𝐕𝐚 𝐢𝐮𝐛𝐞𝐬𝐜 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐢 𝐦𝐞𝐢 𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐢 𝐩𝐚𝐳𝐢𝐭𝐨𝐫𝐢,
𝐈𝐧 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐚𝐥 𝐯𝐨𝐬𝐭𝐫𝐮 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠....𝐒𝐩𝐞𝐫 𝐬𝐚 𝐚𝐣𝐮𝐧𝐠𝐞𝐭𝐢 𝐬𝐚 𝐯𝐞𝐝𝐞𝐭𝐢 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐝𝐢𝐬𝐮𝐥 𝐬𝐢 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐦𝐢𝐧𝐞...scriu în final,apoi apas pe trimite,auzind in spatele meu sirenele de politie care rasunau,privesc ultima data catre cerul incarcat de focurile de artificii,apoi ma apropii de marginea acoperisului blocului si ma arunc in gol simtind intr-un final impactul cu asfaltul rece,zambesc in timp ce sangele se prelinge pe astfalt fiind inconjurat de organele de politie gandind ca intr-adevar in sfarsit am ajuns sa ating libertatea la care visam, apoi aud vocea unei femei care ma striga cu disperare fiind nimeni alta decat Tn:
CITEȘTI
Circumstanțe༆K.thv
Romance"Uneori este greu să ne dăm seama de ceea ce simte persoana de lângă noi,chiar dacă am petrecut mult timp în compania acesteia și chiar dacă avem impresia că știm totul despre ea,dar defapt nu este așa." "Noi știm atât cât vrea persoana respectivă s...