Trecuse deja o săptămână de când bruneta se afla în conacul pe care îl deținea Jungkook și deși credea că băiatul nu iar face rău conform spuselor sale,situația se schimbase radical între cei doi deoarece brunetul începuse să fie extrem de posesiv.
Îl deranja absolut orice gest pe care bruneta îl făcea față de alt bărbat,chiar și un simplu zâmbet oferit cui nu trebuia putea schimba radical situația.
Norocul fetei fiind însă firma pe care Jungkook o administra în continuare, care îl distrăgea pe băiat,făcându-l să nu fie mereu atent.Cu toate acestea,asta nu însemna că bruneta va fi lipsită de încercări și în săptămâna care urma...— Pov.Tn —
Mă aflam din nou în camera întunecată cu,care m-am obișnuit deja fiindcă eram familiarizată cu aceasta de o săptămână.De această dată însă încercam să îmi distrag atenția,citind o carte.Părea că totul se desfășoară normal în preajma mea,fără ca eu să îi acord prea multă importanță.
Totul era normal,mai puțin un lucru,
în living era extrem de multă agitație.
Aș fi vrut să cobor,să observ și să analizez puțin conacul,dar bineînțeles că nu pot pentru că Jungkook a avut grijă să mă închidă în cameră înainte să plece...Mă apropi cu pași mărunți către fereastră pentru că întrucât nu aveam ce face,cred că priveliștea frumoasa de la geamul ferestrei mele fumuri m-ar liniști puțin.Deși fereastra nu prea îmi permitea să observ tot ceea ce se întâmpla în exterior am putut distinge o siluetă care tocmai ieșise din conac.Asta este șansa mea să plec de aici...
Încerc să deschid geamul,însă acesta este practic blocat,așa că în disperarea mea încep să trag cu putere geamul după câteva minute reușind să îl deschid și să privesc la ceea ce se întâmplă afara,pot observa de la fereastra camerei un poștaș,este perfect,așa voi putea pleca în sfârșit de aici...
— Domnule,domnule puteți să vă apropiați puțin,spun aproape șoptind sperând să mă audă doar el.
Însă acesta se depărtează tot mai mult de fereastră apropindu-se de mașină.
O nu,trebuie să fac ceva ca să îl fac să fie atent către mine...Iau de pe biroul camerei o foaie pe care scriu:𝗨𝗶𝘁𝗮𝘁̗𝗶-𝘃𝗮̃ 𝗹𝗮 𝗴𝗲𝗮𝗺𝘂𝗹 𝗳𝗲𝗿𝗲𝘀𝘁𝗿𝗲𝗶 𝗱𝗲 𝗱𝗲𝗮𝘀𝘂𝗽𝗿𝗮... pe care o arunc numaidecât către el,am avut noroc că vântul adia ușor și foaia a ajuns cu bine către poștaș.Acesta o ridică de jos nedumerit iar după ce o citește își mărește privirea iar apoi se apropie de geamul ferestrei.
— Ce ți s-a întâmplat domnișoara de ce ești închisă acolo?
— Vă rog ajutați-mă,mă aflu aici de 1 săptămâna,fostul meu iubit a făcut asta,vă implor ajutați-mă!
Îl privesc cu o oarecare speranța,îmi doream atât de mult să nu mă ignore...
— Cum vă numiți?Sunteți minoră?
Tn:Vă rog să sunați la următorul număr iar după vă voi răspunde la toate întrebările!
— Prea bine,ce număr?
Mă apropi de birou începând să scriu neliniștită numărul de telefon al lui Taehyung,el este singurul la care pot apela...După ce termin de scris mă apropi din nou de fereastră încercând să îmi strecor mâna printre gratiile de la geam,eram aproape să îi trimit biletul cu numărul până când aud că ușa se deschide pe ea intrând Jungkook care imediat cum observă ce fac își schimbă radical expresia feței,mai apoi se apropie de mine nervos și imediat îl simt în spatele meu,acesta mă prinde numaidecât de mână,închizând fereastra nervos,privindu-mă apoi.
Eram atât de aproape,iar asta a fost o șansă unică pe care am ratat-o fiindcă poștașul se îndepărtează imediat speriat parcă.
Cred că privirea lui Jungkook l-a intimidat.Asta nu o să se termine bine...
Jungkook:Ce încerci să faci Tn???Chiar vrei să mă scoți din sărite??!Ce credeai că faci??
— Jungkook eu a-
— Taci!!!
Nu încerca din nou să mă manipulezi!!— Dar eu...
Sângele parcă îi înghețase în vene brunetei în momentul în care brunetul se apropia de aceasta.— Știi că ai fost obraznică,nu-i așa??Ți-am spus să nu încerci să faci ceva cât sunt plecat!!Știi ce urmează??
Spuse acesta apropindu-se tot mai mult,moment în care bruneta alergase spre ușa în zadar totuși pentru că Jungkook avusese grijă să o încuie.
— Suntem doar noi doi iubito,exact cum ar trebui să fie...
Spuse acesta afișând un zâmbet,fiind acum în spatele brunetei care avea fața întoarsă către ușă,mai apoi fata se întoarse către el privindu-l...— Jungkook îndepărtează-te,miroși a alcool...
Brunetul îi ridicase privirea,privind-o în ochi pe brunetă,zâmbind către ea.— Și?
Sunt curios în ceea ce te privește Tn...
Spuse acesta analizand-o pe brunetă.— Dar ai spus că nu o să mă rănești...
Vorbi fata îndepărtându-se de băiatul care însă înaintă către ea.— E posibil să îmi încalc promisiunea astăzi.
Spuse după își mușcă buza de jos,mai apoi o prinse pe brunetă de talie,
lipindu-și corpul de al ei.
CITEȘTI
Circumstanțe༆K.thv
Romance"Uneori este greu să ne dăm seama de ceea ce simte persoana de lângă noi,chiar dacă am petrecut mult timp în compania acesteia și chiar dacă avem impresia că știm totul despre ea,dar defapt nu este așa." "Noi știm atât cât vrea persoana respectivă s...