-editat-
Jungkook îl împinge pe Taehyung, eliberându-se astfel din strânsoarea sa.
- Chiar crezi că am de gând să îți spun ceva legat de Tn?!
Vorbise acesta în timp ce îl privea cu dezgust pe cel care se afla în fața sa.- Ești un nenorocit!
Cum ai putut să mă miți așa?Ce vrei să câștigi cu asta,pe Tn?!Crezi că ea o să mai vrea să rămână în preajma ta după ce va afla?!
Vorbise de această dată Taehyung cu asprime în timp ce striga către brunetul care îl privea acum cu un zâmbet.- Asta nu este problema ta!!
Oricum știai că o plac și nu ți-a păsat!!*****
ℑ𝔫 𝔲𝔯𝔪𝔞 𝔠𝔲 4 𝔞𝔫𝔦...
Acum cei doi copii crescuseră fiind deja în clasa a XII-a.Prietenia lor fiind totuși încă foarte profundă.Un singur lucru se schimbase,apariția unei persoane.
A unei fete mai precis,aceea fiind Tn.O fată frumoasă dar și copilăroasă pe care băieți au primit-o în grupul lor restrâns de prieteni cu multă bucurie.
Asta fiind din dorința lui Jungkook mai mult,care dezvoltare o atracție față de fata cu chip gingaș încă din clasa a VI-a de când se și confesase prietenului său.Din dorința lui Jungkook însă prietenul său încetase să îl mai întrebe de aceea fată care reușise să îl facă pe micuțul său prieten să aibă emoții de fiecare dată când este vorba despre ea.
Acum cei trei prieteni stăteau pe malul apei privind apusul care indica încheierea ultimei zile de vacanță.
Începând de mâine aceștia urmau să înceapă ultimul an de liceu,ceea ce le crea o stare de anxietate din cauza examenului care urma să vină și din cauza tuturor provocărilor care urmau sa vina după terminarea liceului.- De ce nu puteam să mai avem vacanță încă o zi măcar...
Vorbise brunetul mai mult smiorcăindu-se,în timp ce prieteni săi îl priveau amuzandu-se.- Taehyung,a fost destul de lungă vacanța,să știi!Nu este vina nimănui că tu ai dormit majoritatea timpului!
Vorbise bruneta în timp ce un zâmbet i se așterne pe chipul alb care era ușor luminat în bătaia blândă a soarelui.Urmand ca mai apoi Jungkook și Tn să înceapă să râdă la remarca făcută pe de o parte dar și din cauza prietenului lor care făcuse o față care îi amuzaseră.
- Da în fine cum spui!
Vorbise ușor plictisit băiatul în timp ce chipul i se bosumflează.- Să știi că are dreptate!
Nu înțeleg de ce ai dormit majoritatea timpului,în loc să faci diferite activități, până la urmă pentru asta este vacanța!Vorbise cu bucurie în timp ce își dezvălui dantura perfecta de această dată băiatul care privea înspre prietenul său acum.
- Știți ceva,trebuie să plecăm așa că haideți,ridicați-vă!!
Se ridică numaidecât brunetul în timp ce privea către ceilalți doi,așteptând ca și aceștia să-i urmeze exemplul.- Cam are dreptate,nu Kook?
Îl trezi la realitate fata pe prietenul ei care o privea de câteva minute bune.- Cum?Ai spus ceva Tn?
Întrebă ușor nedumerit băiatul în timp ce își masa ceafa stânjenit.- Am observat că mă priveai și păreai concentrat tocmai de aceea te-am întrebat!
Raspunsefata după afișează un zâmbet drăguț care îl făcut pe Jungkook să se înroșească ușor.- De ce te-ai înroșit,Kook?
Acum Taehyung își afișează tipicul zâmbet,tachinându-și prietenul.- Nu m-am înroșit!!
Spuse Jungkook apoi se ridică de unde era așezat prieteni săi urmându-l încercând să țină pasul cu acesta.
CITEȘTI
Circumstanțe༆K.thv
Romance"Uneori este greu să ne dăm seama de ceea ce simte persoana de lângă noi,chiar dacă am petrecut mult timp în compania acesteia și chiar dacă avem impresia că știm totul despre ea,dar defapt nu este așa." "Noi știm atât cât vrea persoana respectivă s...