Capitolul 7:Amintiri

494 29 2
                                    

                                                     -editat-

|Taehyung/Pov.|

— Cu cine te-ai certat?
După ce îi adresez această întrebare îmi dau seama că nu ar trebui să o întreb așa ceva fiindcă chiar dacă eu aș fi persoana respectiva ea m-ar putea minți însă și doar ia-și face rău însă inima care îmi bătea nebunește și curiozitatea excesiva mă faceau să nu mai gândesc rațional absolut deloc.

Poate că ajunsesem defapt atât de obsedat încât mă legam acum de absolut orice suspiciune dar totuși merita sa încerc asta pana când Kai va afla ceva despre asta.

— Eu...cu mama mea...
Îmi răspunde totuși aceasta cu glas stins încât nu-mi pot da seama dacă minte sau nu însă sunt destul de sigur ca întrebarea mea a ranit-o ceea ce mă face să mă simt groaznic,încât îmi îndepărtez numaidecât mâna și înghit în sec în timp ce îi evitam privirea.

— Înțeleg...
Poți merge în biroul tău.
Îi spun privind acum cum aceasta se îndreaptă către ușă iar în clipa aceea tot ce aș fi vrut era sa dispar complet.

După ce aceasta părăsește biroul ma asez frustrat pe scaun și îmi masez tâmplele gândindu-mă în continuare la ziua de ieri pe care încă nu mi-o aminteam complet și în plus acum la discuția de mai devreme cu Tn.

Stăteam în scaunul meu și încercam să mă concentrez asupra a ceea ce aveam de făcut însă îmi atrage atenția un obiect care strălucea în bătaia luminii,
mă aplec și îl ridic și pot observa un colier destul de scump din câte pare.

Stăteam în scaunul meu și încercam să mă concentrez asupra a ceea ce aveam de făcut însă îmi atrage atenția un obiect care strălucea în bătaia luminii,mă aplec și îl ridic și pot observa un colier destul de scump din câte pare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Îl studiez puțin și pot spune că mi se pare destul de cunoscut însă nu eram atât de sigur,în momentul în care îl întorc observ că avea gravat pe spate un T,asta este destul de interesant.
Oare este colierul lui Tn?La scăpat când era aici sau cum a ajuns în locul asta?

Îl privesc în continuare preț de încă câteva minute și pot spune că este un lănțișor făcut pe comandă ceea ce înseamnă că este destul de valoros,însă de ce mi se pare așa cunoscut?

|Tn/pov.|

Ies din biroul lui Taehyung iar inima încă îmi bătea cu putere,era cât pe ce să descopere adevărul.Trebuie să fiu mai atentă în preajma sa,oricum simt că a devenit puțin suspicios în ceea ce mă privește.De aceea trebuie să am grijă ce fac sau spun în preajma sa.

De ce nu puteam avea parte de un loc de munca liniștit?Chiar așa mult cer?Mă așez la birou amintindu-mi că am de completat acele documente.
Incerc,fără folos,să mă concentrez la ce aveam de făcut dar gândul meu este în altă parte.Mă gândesc în continuare la seara trecută.Mintea mea refuză să dea uitări evenimentele petrecute.

El...oare mă iubește?Eu sincer nu știu dacă mai simt ceva pentru el,am reușit să devin confuză în ceea ce îl privește.
Adevărul este că această slujbă pe care o am acum nu a făcut altceva decât să îmi redeschidă anumite amintiri pe care speram să le dau uitări,dar încă nu am reușit.Iar acum că îl văd în fiecare zi nu mă ajută cu nimic...
Trebuie să încerc să mă concentrez totuși am mult de munca și deja sunt în urmă.

Circumstanțe༆K.thvUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum