hepinize selam^^
kısa sürede baya büyüdük, bana ve kitabıma şans verdiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim iyi ki varsınız 💕
medyadaki tatlı ördek kim sizce?
evet duru Allah'ım bu resme baktıkça insanın çocuk yapası geliyor
okumaya geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın
iyi ve keyifli okumalar 🤍
Yazarın anlatılmayla
Gökçe kolundan tutan iki adama zorluk çıkartsa da adamların onun bırakmayacağını biliyordu, fakat bilmediği tek şey nereye gidiyor oluşuydu kızı birkaç saat aç kalırsa diye düşünüyordu yine tek düşündü kızıydı sağ salim onun yanına varmalıydı.
Erhan beyin bu planı yolunda gitmişti, ikinci planı ise yoldaydı ona geliyordu bakalım bu planı nasıl işleyecekti tek bildiği o istediği her şeyi yaptırabilecek güçteydi bunu bilir bunu yapardı.
Gökçe bindiği büyük siyah arabada onu tutan iki adamın ortasındaydı, lokumu da bir diğer adam tutuyordu, araba yavaşlamaya başladı ve birkaç saniye sonra durdu gökçe yerde olana kafasını dikleştirdi ve onu tutan adamların gökçeyi arabadan indirmesine izin verdi dik bir şekilde indi. Arabadan, yaşlı bir adam siluet gördü gökçe bastonlu arkası döndük kır saçlı bir adam adamlarını hızlandırdılar ve birkaç dakika sonra karşısında onu görmeyi beklemiyordu.
Erhan Tahtacıydı karşısındaki.
Koray'ın babasını, adamaların onun kolunu bırakmasına izin vermeden gökçe kollarını silkeledi, Erhan bey elindeki kahvesini bıraktı adamalarına gözüyle gitmesini işaret etti, gökçenin karşısında böyle görmek onu şaşırtmadı gözlerinden güçlü bir kadın olduğu belli oluyordu zaten.
Erhan bey gökçeyle yalnız kalınca önce boğazını temizledi, gökçeye eliyle karşısındaki koltuğu işaret etti ve konuşmaya başladı.
" Merhaba, gökçe şimdi senin neden buraya çağırdığımı merak ediyorsundur ve eminim acelende vardı benim de var o yüzden dediğim şeyi kabul edersen ikimiz de kolayca evimize gideriz."
Gökçe karşısındaki adama baktı, biraz Erhan beye doğru kafasını uzattı, " öncelikle Erhan bey beni buraya çağırmadınız adamlarınızı göndertip zorla aldırdınız ve ikinci olarak bırakın da kabul edip etmeyeceğime ben karar veriyim şimdi bu konularda anlaştıysak sizi dinliyorum."
Erhan bey karşısındaki kadına bakarak gülümsedi, " güçlüsün, bu senin savunma mekanizman bende güçlü insanlarla bayılırım madem ikimizde anlaştık o zaman konuya girelim." Kahvesinden bir yudum aldı, " ah çok kabayım, bir şeyler içer misin?" diye sordu gökçeye, gökçe kafasını olumsuz anlamada salladı.
" peki anladığım kadarıyla bana kısaca hızlı olun diyorsun." Ellerini masada birleştirip dikleşti," konu sen Koray ve bebeğiniz, öncelikle sana bebek Koray'dan mı demeyeceğim çünkü oğlumu biliyorum ve işimi sağlama aldım, fakat şuan bütün Türkiye sizi konuşuyor düşündüm de sende benim gibi bunun önüne geçmek istersin demi?" kahvesinin yanındaki sudan bir yudum aldı. "bildiğim kadarıyla başarılarına gündeme gelmeyi tercih ediyorsun bende ikimizin kazanacağı bir teklif sunacağım sana."
Gökçe karşısındaki yaşlı adamı dikkatle dinledi ve sadece kafasını sallamakla yetindi," Öncelikle duru Koray ve benim kızım bu doğru, yine aynı şeklide gündeme başarımla gelmek istediğim de fakat benim sizinle bir anlaşma yapacağımı nereden çıkardınız bunu çok merak ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUĞUMUN BABASI
General FictionÇift çizgi Hamileyim ... " Iı şey, o geceden sonra hayatımızı değiştirecek bir şey oldu" konuşmaya devam edecektim ama eliyle dur işareti yaptı. " Bir gece geçirdik diye evleneceğimizi falan düşünmüyorsun herhalde yani bu çok saçma olurdu." dedi üs...