Bölüm 37

3.2K 144 4
                                    

Merhaba güzellerim, nasılsınız beni özlediniz mi? 

Geçmiş en içten dileklerime kutluyorum umarım güzel geçiyordur

Hadi başlayalım bakalım.

Keyifli okumalar ✨

***

Birazdan durunun doktor kontörlüne gidecektik duru artık  bir yaşına basacaktı hala anne sütü emen bir bebekti, bebeğime ek gıdayı başlayıp başlamam gerektiğini soracaktım aynı zamanda aşısı vardı.

Durunun çantasını hazırlamayı bitirdikten sonra kendime triko kısa kolu yuvarlak yaka bej rengindeki elbisemi giyindim, çanta olarak elbisemle aynı renkte tercih yaptım ama sırt çantasıydı ve kol kısımlarında siyahlıklar vardı saçlarımı ensemden topuz yapıp önden bir kaç tutamın düşmesini sağladım kahverengi gözlüklerimi saçlarıma taktım ve hazırdım.

(Gökçenin Kıyafeti)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gökçenin Kıyafeti)

Ana kucağını kendime taktım duruyu beşiğinden alıp yerine yerleştirdim. Kızıma beyaz uzun kolu bir tişört kumaş kırmızı göğüs kısmı da büyük bir cebi vardı cebin üzerinde de çiçekler vardı, babaannesi almıştı koraya onlara uğramamız söyleyecektim bu yüzden giydirmiştim eminim mutlu olurdu ayaklarına da üşümemesi çorap giydirmiştim hafif kalındı ellerini tutum,

 Kızıma beyaz uzun kolu bir tişört kumaş kırmızı göğüs kısmı da büyük bir cebi vardı cebin üzerinde de çiçekler vardı, babaannesi almıştı koraya onlara uğramamız söyleyecektim bu yüzden giydirmiştim eminim mutlu olurdu ayaklarına da üşümemesi çora...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Durunun Kıyafeti)

" Evet prenses hazırız he." duru elimi ağızına götürdü, " Açıktık sanki." duru değişik kendince sesler çıkarıyordu, " Babayı arayalım bakalım nelerdeymiş."

Yatağın üzerindeki telefonu aldım, korayı aradım. İlk çalışta açtı, " Prensesimin babası nerede kaldı acaba?" diye sordum en tatlı sesimle, Koray güldü, " Yolda. Öyle söyle minik prensese." duruya doğru hafif eğildim, " bebeğim baban yoldaymış, ona bir şey demek ister misin?"

Duru telefonu elimden almaya çalıştı koraya bir şeyler söylemeye çalıştı "ba-" dedi gerisini getirmedi, çalışırken de telefonum salya oldu.

" Ah kızım ya." diyerek telefonu silmek için mendil aramaya başladım korayın gülme sesi geliyordu ne varsa bu kadar gülecek ıslak mendili bulunca ekranımı sildim çekmeceyi biraz daha karıştırıp bir peçete ile de iyice kuruladım,

ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin