Bölüm 33

5.4K 213 25
                                    

selaamlar, nasılsınız tatiliniz nasıl geçiyor? 

bölümler bu sıklıkla sadece tatil olduğu için geliyor arkadaşlar

keyifli okumlar 🦋

Dudaklarımın üzerindeki sıcaklık gitti ve birkaç dakika sonra yere bir şey düştü, gözlerimi açtım ve poyrazın yere düştüğünü gördüm, ağzımı şaşkınla açtım ve elinde şişiyle duran beyaz ve siyah etekli orta yaşlı bir kadını görmemle daha da bir şoka girdim.

" kaç kızım." Dedi kadın bana ne yaptığının bilincinde bir şekilde, sadece kafamı salladım," çığlıklarına yakarışlarına sessiz kalamadım kaç ve bebeğinin yanına git." Dedi bir anne edasıyla.

Saçlarımı kulaklarımın arkasına sıkıştırdım, " siz, neden?" diye sordum ne dediğimi bilmiyordum, ama kurtulmuştum ve kızıma gidebilecektim. Kadın bana yaklaştı ve titreyen ellerimi tutu, " bak güzel kızım kaç gündür buradasın ve dediğin tek şey kızım bende bir anneyim, senin çığlıklarına kayıt kalamazdım anne olmayı geçtim bir kadınım buradan çık ve yavruna git." Ellerimin üstünü okşadı.

Poyrazın baygın bedenine yaklaştı, ceplerini aradı ve eline bir anahtarlık aldı daha sonra bana yaklaştı, " bu anahtar aşağıdaki kapıyı açıyor." Sonra tekrar diğer elinden arabamın anahtarını verdi " korumalar şuan yemek yiyorlar ben biraz daha oylarım onları hızlı ol ve bu evden çık." Titreyen ellerime rağmen anahtarı aldım, gözlerim akan yaşları titreyen ellerimi umursamadım ve o kadını kendime çekip sarıldım.

" çok teşekkür ederim." Diye fısıldadım, " size hayatımı borçlu oldum, lütfen beni bulun ve ne olursa olsun isteyin çünkü sizin sayenizde az önce tecavüz edilmekten kurtuldum." Dedim titreyen dudaklarıma, kadın kafasını salladı, " hadi bakalım şimdi seni buradan çıkaralım merdivenleri kullan adamlar yok dediğim gibi mutfak kapısından çıkabilirsin." Poyraza baktı, " ve arkana bakmadan buradan uzaklaş yavrum." Diyerek poyrazın kafasına baktı.

O an bunu sorgulamam gerekiyor muydu bilmiyorum ama koşarak odadan çıktım, merdivenleri inerken önümü göremiyordum ama umurumda bile değildi çünkü kurtulmuştum.

Merdivenleri indikten sonra kapının önüne ulaştım, bir sürü anahtar vardı, bir tanesi dedim olmadı, dışarıdan sesler geliyordu ve eğer hızlı olmazsam yakalanacaktım. Hemen diğerini denedim.

Ve bingo!

Kilit açıldı, anahtarı üzerinde bırakıp direk dışarı çıktım hayatımda belki de ilk kez bu kadar titriyordum mutfak kapısı arka tarafa açılıyordu ve benim arabam ön taraftaydı üstelik ayaklarım çıplaktı bu yüzden yürümekte zorlanabilirdim ama kurtulmuştum.

Fazla ses çıkarmamaya özen göstererek ön Kısıma ulaşmak için olan taşlı yoldan seri ama sessiz bir şekilde duvardan destek alarak ön tarafa ulaştım tam kafamı çıkaracaktım ki iki adam gördüm bu yüzden duvara kendimi yasladım.

Birkaç konuşma geçtikten sonra oradan uzaklaştılar ve bende oylanmadan arabamın kapısına ulaştım kapıyı açtım ve arabaya bindim.

Kurtulmuştum.

Derin bir nefes aldım, çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum ama yapmadım. Arabamı çalıştırdım ve hızlı bir şekilde bu villadan uzaklaştım.

Bitti.

Arabanın camını açtım çünkü nefes alamıyordum, belki şuan şok geçiyordum ama farkın da değildim hala titriyordum, direksiyonu kontrol etmek için kendime hakim olmam lazımdı. 

ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin