Bölüm 10

29.4K 795 93
                                    

medya: gökçe ve duru

SELAM SİZİ ÇOK ÖZLEDİM UMARIM ARTIK HİÇ BİR ŞEY BENİ YAZMAKTAN BİLE SOĞUTMAZ 

İYİ OKUMALAR OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN 

22 saat önce

Yazarın anlatımıyla...

Gökçe babasının odasından kalbini orda bırakarak çıkmıştı, dedesi torunun görmüştü. Gökçenin aklı karışmıştı babası onun hakkında her şeyi biliyordu üstelik bir gölge gibi onu takip etmişti. Ama bundan neden gökçenin haberi yoktu ki birazdan eve gidince annesini bunu sorardı ve onlara asıl planını anlamalıyaydı odasına kardeşi meralle gitti. Yatağına yattı meral çıkış işlemeleri halletmek için odadan çıkınca gökçe yalnız kalmıştı, biraz kızıyla konuştu, ona babasını anlattı yani bildiği kadarını anlattı ve ona gökçe gibi kırık kalbi bir kız çocuğu olmayacağına dair söz verdi. Gökçe ve kızının konuşmasını telefonun mesaj sesi bölmüştü telefonunun eline aldı tam da tahminleri gibi Koray mesaj yazmıştı.

Kızım nasıl? 

Az önce iyiydi yani ultrasonda  gördüm.

Anladım. Bugün taburcu oluyorsunuz bir araba göndereceğim ne zaman çıkarsınız.

Gerek yok Koray.

Ben kendi başımın çaresine bakabiliyorum karışma bana, zaten artık karışamasın da.

Yardım etmeye çalışıyorum.

Yardımına ihtiyacım yok.

Unuttun mu ben halledecektim ki hallediyorum.

Niye sürekli kafama kakıyorsun, o karnındaki benim de çocuğum.

Bence artık iyi baba rolünden çık zaten artık istesen de giremesin?

İyi baba rolü yapmıyorum.

Ayrıca ne sürekli gidecekmiş gibi konuşuyorsun.

Gideceğim çünkü.

Sen sormadan söyliyim yurtdışına gidiyorum. 

Ve genç kadın hiçbir aramayı veya mesajı kabul etmemek için telefonunu kapadı. Artık hayatında sadece kızı ve o vardı, bu planı birkaç gün önce düşünmüştü Koray'dan uzaklaşmak için ona yurtdışına gideceğini söylemişti asılında herkese öyle demişti ama zamanla çevresinde onu seven insanlara bunu söyleyecekti.

Şimdi kız kardeşi hariç herkes onun Amerika da olacağını sanacaktı, kız kardeşi taburcu işlemleri hallettiğini söyledi ve onu asansörlere kadar kolunda götürdü. Buralardan gitmesine çok az kalmıştı, gökçenin planı Antalya'da tatil yapmaktı, doğuma kadar orada kalacak sonra geri dönecekti doktoru gökmen beyle konuşmuştu bir sorun olmayacağını öğrenmişti artık hiçbir engelli yoktu, Koray'ın istediği oluyordu işte hayatından çıkıyordu Koray'ın.

Gökçenin anlatımıyla-

3 ay sonra 

Sabaha karşı gözlerimi kasıklarımdaki sancıyla açtım, ellerimi kocaman olmuş karnımdan kasıklarıma indirdim, şifon geceliğime ellimi sürttüm elime gelen ıslaklıkla şoka uğradım, suyum gelmişti. 

Ağırıylakıvranırken yataktan kalktım, kalkmamla bacaklarımdan aşağı sıcak bir sıvı aktılanet olsun şuan bir oteldeydim ve yanımda kimse yoktu, kızıma bir şey olmasıdüşüncesi beni çok korkutuyordu, resepsiyon inip ambulans çağırmalarını isteye bilirdim,kasıklarıma girin sancıyla iki büklüm oldum dayanmam lazımdı. Sanıcılar beş dakikaarayla ve şiddetli geliyordu.

ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin