Bölüm 4

41.6K 1K 165
                                    

medya: gökçenin modaevine giderken giydiği takım 

hello ben geldim nasılsınız bakalım.

başlıyoruz...

Annem gelmişti, annem birkaç günlüğüne teyzeme gitmişti onunu görünce hemen kendime çekip sarıldım annem de kollarını sırtıma koydu ve sıvazladı.

Elinden çantasını aldım ve elini tutup içeri çektim onu annem de ayakkabılarını çıkarıp terliklerini giydi ceren kimin geldiğini merak etmiş olacak ki kimin, geldiğini sordu cevap vermedim zaten göreceklerelerdi. Annemle birlikte salondaki yemek masamıza oturduk ve kızların gelmesini bekledik.

" Gökçe niye cevap vermiyorsun kim geldi, ay bayıldı mı acaba." Meral biraz merak etmişti ben tekrar susunca elinde tabak ve kaşıklara içeri girdi.

" Derya teyze hoş geldin, niye haber vermedin gelirken." Diyerek elindeki tabakları ve kaşıkları önümüze koydu.

Sonra bir tabak getirdi ceren de yemekleri getiriyordu, ağır bir köfte kokusu vardı midem bulanmaya başlamıştı, hemen yanımdaki suyu içtim hala kokulara olan hassasiyetim gitmemişti biraz daha varmış bu yüzden sadece çorba ve salata yiyecektim diğerlerini kokusundan dolayı yiyemiyordum.

" Köfte mi yaptınız? Çok kötü kokuyor." Yüzümü buruşturarak konuşmuştum.

Cerende kâselere çorbaları koymuş, yerine oturmuştu, herkes bu dediğime gülmüştü ama ben gülmüyordum, midem bulanıyordu.

" Ay valla derya abla senin bu kızından çektiğimiz nedir, bir mide bulantısıdır gidiyor ne versem kusuyor." Ceren anneme bakıp tatlı bir sitem etmişti. Evet, biraz kilo vermiştim, midem sürekli bulanıyordu kokulara tahammül edemiyordum.

" Geçer tatlım benim daha ilk aylarında hamileliğin yavaş yavaş geçecek" dedi annem, anneme bazı şeyleri soruyordum sonuçta kendisi sonuç olarak bir çocuk büyütmüş biriydi.

Sonra kimse konuşmadı herkes önündeki yemeğini yedi. Ben annemle bakışıp mutlu oluyordum anneme aşırı bağlanmıştım o yokken sürekli arayıp sesini duymak istiyordum hormonlar beni Duygusallaştırmıştı.

Hepimiz yemekten sonra televizyonun karşısına geçtik, ben kucağımda lokum mısırımı yiyordum annem de öyle odaklanmış izliyorduk ki kimseyi fark etmiyor arada cerenle adamın dedikodusunu yapıyordu meral telefonuyla ilgileniyordu.

" Oha, abla bütün magazin haberlerinde sen varsın hamile olduğun yayılmış." Meralin konuşmasıyla mısır boğazıma kaçtı öksürmeye başladım, ceren bana su uzattı içtikten sonra üççüde bana bakıyordu, biraz kendime gelince suyu bıraktım.

"Tamam, bakmayın öyle her şeyi anlatıyorum ama lütfen sadece beni dinleyin. "

***

Olanları tek tek anladıktan sonra ceren çevreden birkaç kişi arayıp haberleri kaldırmasını istedi, annem sadece bana utanmamamı söyledi, meral habere gelen yorumları okuyordu.

" Bakın bakın ne yazmışlar, bence bebeği yurtdışında hani bu sperm şeyi var ya orda yaptırdı." Diye yazılan yorumu okudu. Meral yorumların bazılarını sesli okuyordu ağır olanlara bir güzel sövüyordu. 

Biraz bu ortamdan uzaklaşmak istiyordum saate baktım 19.30 lokumu tuvaletle çıkarma saati gelmişti hemen yerimden kalktım. Ben kalkınca hepsi bana döndü.

" Tamam, kızlar önemli değil, annemin dediği gibi ben utanılacak bir şey yapmadım meral sende şunlara cevap verme, ben lokumla biraz dışarı çıkıyorum." Deyip odama gittim.

ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin