Bölüm 30

7.1K 257 14
                                    


iyi geceler, kuzular

nasılsınız? ben iyiyim siz de iyi olun

bu arada geçmiş olsun dilekleriniz için sağ olun hepinize çok teşekkür ederim.🙏🥰🥺

bölümü iyi olduğum bir an yazdım kısa oldu ama en azından iyi bir bölüm oldu gibi.

keyifli okumlar.

Yazarın anlatımıyla.

Erhan Bey Oğlu ve gelin adayı gökçeyi bayadır takip ediyordu, artık ikisinin de arasının iyi olduğunu düşündüğü için bir davet düzenleyip bunu bütün insanlara duyurmak, soyadını yine bütün gazetelerde ve magazinlerde konuşulması için can atıyordu. Sonuçta bu yapılan haber tahtacıların gelin alma haberiydi, bu da onlar için iyi bir haberdi.

Erhan Bey için iyi haber iyi iş demekti.

En sadık adamlarından Sedat'ı yanına çağırdı, Sedat birkaç dakika içinde yanına olacağını söylerken Erhan bey ise odasında kahvesini içiyordu. Sol bacağına giren ağrıyla, elindeki kahvesini bıraktı, yaşlanmıştı artık bu yüzden işleri oğlunu bırakıyordu ama elini eteğini çekmezdi üzerinden huyu kurusun severdi her şeye karışmayı birkaç dakika sonra kapısı tıklandı içeri hazır komutta Sedat girdi.

Önünü ilikledi ve emir hazır komutta patronuna baktı, Erhan bey Sedat'ta gülümsedi " ne yapıyor bizimkiler?" diye sordu, bizimkilerden kastı oğlu ve geliniydi, Sedat ilk öksürdü; " efendim, gökçe hanımın evindeler en son alışverişe gidip geri döndüler şuan da gökçe hanımın babası ve annesiyle oturuyorlar, yolunda yani her şey."

Erhan Bey kafasını salladı, " davet vermek istiyorum Sedat, her şeyin yolunda olduğunu göstermek için evde olacak ama bir organizasyon şirketi ayarla yarın akşam yapılacak bütün cemaate haber verilsin."

Sedat aldığı görevle kafa salladı ve odadan çıktı, Erhan bey hemen sonra karısına da haber verdi sıra oğluna geldi telefonu aldı ve oğlunu aradı.

Telefon birkaç çalıştan sonra açıldı tam Erhan Bey sert bir ses tonu kullanacaktı ki," efendim baba." Dedi Koray mutlu bir ses tonuyla Erhan Bey oğlunun mutlu sesini bozmak istercesine, " evin yolunu unuttun sanırım it herif." Diye tısladı. 

Koray anında ciddileşti, " söyle baba, ne istiyorsun? " diye sordu sabit tutuğu ses tonuyla, erhan bey güldü, " huzurunu kaçırdım beyim kusuruma bakma ama seninle bir şey konuşmam gerek eve gel." Dedi, üsten ve bir o kadarda inleyici ses tonuyla.

Koray, " gelirim akşam, şimdi başka bir şey diyeceğin yoksa ailemin yanına gidiyorum." Dedi babasına inat, Erhan bey sinir dolu bir kahkaha attı, " benim sayemde kurduğun ailenin yanına gidebilirsin evlat." Diyerek telefonu kapadı.

Sandalyesine yaslandı ve masasındaki aile fotoğrafına baktı, herkes yüzündeki sahte gülümsemesiyle bakıyordu kameraya Erhan resmi kapadı çekmecesinden kalp ilacını çıkarıp içti, gözlerini yumarak kafasını koltuğuna yasladı.


Gökçe Ünal.

Koray ona gelen telefonla birlikte yanımızdan ayrılmıştı, babasının aradığını tahmin edebiliyordum ama bilmiyormuş gibi yaptım onların aile ilişkisi beni ilgilendirmezdi. Sadece evlendikten sonra karışabilirdim o da Koray için.

Babamın omzundaki kafamı kaldırdım Koray gelmeyi çok olmuştu bir baksam iyi olurdu, babam neden kalktığımı anlar gibi elini elimin üstüne koydu kafamı salladım ve yanından kalkarak yatak odamıza gittim. 

ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin