medya: duru ve gökçe
merhabalar hepinize nasılsınız?
oy ve yorum yapmayı unutmayın.
keyifli okumlar.
"evlenelim mi?"
Koray'ın sorduğu soru karşısında ağzımdaki çay boğazıma kaçtı ve öksürmeye başladım, baya baya kıpkırmızı kesildim adam bana resmen evlenme teklifi etti Allah'ım hava çok mu sıcak ne oluyor, Koray öksürdüğümü görünce masadaki sürahiden su doldurdu ve bana uzattı, elinden aldım ve birkaç yudum su içtim.
" sen ciddi misin?" Koray baktım gayet ciddi bir şekilde kafa salladı, " ciddisin, anladım ama sence de çok ani olmadı mı?" bence çok ani olmuştu bir anda pat diye söylemesini geçtim onu henüz afetmiş ile sayılmazdım. Kaçırılma olayları olunca yanımda olmuştu ama bu affetmem için bir sebep değildi elbette yani bence değildi hem korayla aynı evde yaşamak o evden geriye hiçbir şey kalmazdı ki olmazdı olmamlaydı.
" evleneme teklifinden bahsediyorsan, daha güzel bir organizasyon yaparım baş başa olduğumuz, ama evlenmekten bahsediyorsan bence geç bile kaldık boyumuz kadar kızımız var biz daha doğru düzgün öpüşmedik bile." Bunları her ne kadar gülerek söylese de ciddi olduğunu biliyordum fakat sonra neyden bahsettiğimi anladı, "biliyorum beni henüz affetmedin ve güvenmiyorsun da demi?" kafamı salladım, " ama eğer birbirimizi tanırsak her şeyi halledebiliriz yaptığım şeyin affı yok ama bana bir şans daha verirsen sana kendimi sevdirebilirim." Masadaki eliyle ellimi tutu ve yere diz çöktü ve duruya döndü,
" sence de anne babaya bir şans vermeli demi kızım, şans versin diyorsan benim kucağıma atla ama yok sürün diyorsan da annenin kucağında kal."
Bu ne saçma bir anlaşmaydı böyle el kadar bebek nasıl anlasın korayı ama duru sanki anlamış gibi heyecanlı heyecanlı babasına atlamaya çalıştı, şuan resmen kızım tarafından satılmıştım besle büyüt o gitsin babasını seçsin cidden pes, " bak duru da şans veremini istiyor." Sonra durdu bir eliyle yüzün gösterdi," hadi be annesi kırma kızımızın yakışılışlı babasını." Baya bir sessiz kaldım Koray umduğunu kesip yerine geçti.
" öncelikle, minik fare beni sattığın için seninle bir süre sadece mama konusunda konuşacağım." Hedef aldığım kişi duruydu kendinden bahsedildiğini anlamış gibi başını babasına gömdü, " sana gelince de şans işini düşüneceğim Koray şimdi izin verinde kahvaltımı edeyim işe gideceğim daha."
Koray'ın gözlerinden umut akıyordu," sen nasıl istersen sevgilim, hatta işe seni kızımla ben bırakırız sen et kahvaltını."
Siyah mini eteğimi, siyah kısa göğüs dekolteli cropumu ve siyah baldırlarımda biten ceketimi dolabımdan çıkarıp üzerime giyindim, ayakkabı olarak yüksek topuklu tek bant bir ayakkabı seçmiştim.
Saçlarımı ortadan ikiye ayırıp, alt kuyruğu yaptığım, makyaj masamdan kalktım, makyaj olarak sade ve günlük bir şeyler yapmıştım, siyah kulplu çantamı da aldıktan sonra korayla anlaşmıştık o artık bizimle yaşayacaktı. Her gün değil ama haftada üç gün bizimle kalacaktı kendimi hazırladıktan sonra kızımın da üzerine giydirmek için kapıyı açıp koraya seslendim.
" Koray, duruyu getirir misin üzerini giydirmem gerekte." Salondan duru ve Koray'ın mutlu seslerini duymak bana iyi hissettirmişti ne yalan söyleyim Koray'ın burada kalma fikrine sıcak bakıyordum.
Koray'ın birkaç dakika sonra adım seslerini duydum odamın içinde ben kızımın dolabında ona kıyafet çıkarıyordum, duruya beyaz zıbının çıkardım sonra üzerinde küçük çilekleri olan altı kısa şort olan bir takım çıkardım ayaklarına da beyaz bir ayakkabı çıkardım kızım artık emekliye biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUĞUMUN BABASI
General FictionÇift çizgi Hamileyim ... " Iı şey, o geceden sonra hayatımızı değiştirecek bir şey oldu" konuşmaya devam edecektim ama eliyle dur işareti yaptı. " Bir gece geçirdik diye evleneceğimizi falan düşünmüyorsun herhalde yani bu çok saçma olurdu." dedi üs...