Bölüm 17

20.4K 592 177
                                    

sellaaamm^^

nasılsınız, umarım iyisinizdir beni sorarsanız sanırım iyiyim yazmak iyi geliyor 

bu arada geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim 

bu bölümü sabırsız okuyucularıma adıyorum yani size <3 

fazla konuştum iyi okumlar 

oy ve yorum yapmayı unutmayın 

🧡

Yazarın anlatımıyla

Erhan Bey, gökçenin onu reddet etmesine karşılık torunun velayetini almak için elinden gelen her şeyi yapacaktı fakat önce oğluyla bu konuyu konuşmalıydı, telefonuna gelen bildirim sesiyle mesajlarına baktı bir mail gelmişti tutuğu adamdan.

İstediğiniz şey yapıldı. Başka güzel işlerde çalışmak üzere

PUSAT TANER.

Pusat onun zamanında bazı işlerini yaptırdığı adamdı ihlaliler için bazı iş adamlarına şantaj yapmasında yardımcı oluyordu eskiden ama artık o işleri bitirmişti istediği tek şey oğlunu evlendirmekti asılında gökçeyi çok sevmişti onun o güçlü duruşunu, asla yıkılmayan dik duruşunu eğmediği başını ama ortada bir bebek vardı. Bu bebeğin ne annesinden ne de babasından ayrılmasını istemiyordu ama şuan yaptığı şeyleri yapmak zorundaydı oğlunu bu kızın adam edeceğini biliyordu.

Koraya bu evlenme meselesini kahvaltı da açacaktı vegökçeyi ikna etmesini söyleyecekti çünkü ve eğer evlenirse şirketin başınatamamen onun geçeceğin de dipnot olarak geçecekti Korayiçin şirket deyince akan sular dururdu üstelik Koray'ın gökçeye hayran olduğunuda biliyordu.

Fakat gökçe aynı zamanda inatçıydı da onun bam tellini bulup, ancak o zaman isteklerini yaptırması gerekti Koray'ın gökçeyi ikna edebileceğini biliyordu.

Herkes teker teker kahvaltı masasına inmesini bekledi, Erhan bey ilk kızı İrem indi babasını öptü ve yerini geçti sonra oğlu indi o da babasına başıyla selam verip yerini aldı. Erhan beyin eşi de indikten sonra en son Koray indi herkes tabaklarına yiyeceklerini koydu herkes sessizce kahvaltısını yapıyordu Erhan Bey öksürmesiyle herkes ona baktı.

" Koray paşamız, bakıyorum keyfiniz yerinde dün sanki magazinlere sen yakalanmamışsın gibi maşallah." Koray babasının dediklerini duyunca ağzındaki lokmayı yutup çayından bir yudum aldı.

" ulan it herif, sen git hem kızı hamile bırak sonra yine haytalığını yap kıza çocuğunu tek büyüt de sonra pişman ol dava aç üstüne birde pişkin pişkin kızım diyip kameralara poz ver sen benim başıma belamısın lan cevap ver bana." Elini masaya vurmuştu Erhan Bey, oğlu Koray babasına ne cevap vereceğini bilmiyordu.

" cevap ver bana Koray Bey cevap yine ne düşündün babam benim arkamı toplar dedin demi?"

Koray babasının dediklerinden sonra artık susmaması gerektiğini anladı ama ağzını açıp bir şey diyemiyordu şuan babası ne derse ona tamam demek zorundaydı çünkü babasının onu şirketle tehdit edeceğini adı gibi biliyordu.

" yüzüme bak Koray, senin yüzünden rezil olmadığımız bir Türkiye kalmıştı, şimdi yüzüme bak ve odama gel seninle konuşacaklarım var." Son sözünü de söyleyip çalışma odasına gitmek için kalktı masadan Erhan Bey.

KORAY TAHTACI

Babamın beni odaya çağırmasıyla peşinden gittim ne konuşacaktı bilmiyorum, huyuna gitmem gerekiyordu.

ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin