Bölüm 36

4.1K 171 16
                                    

Selamlar güzeller güzeli ailem özleştik demi? 

İşimi gücümü bırakıp Koray ve gökçeyi yazdım ve bundan inanılmaz keyif aldım. 

Ben sıklıkla bölüm atmasam da siz bu kitabı büyüttünüz bu yüzden teşekkür ederim sizlere. 

Keyifli okumalar 🦋

***

Arabanın yanına gelince koray kapımı açıp beni bindirdikten sonra kendi de bindi yüzüme gülümse kondurup arabanın önünden yanıma binmesini seyrettim.

Koray arabayı hareket ettirdi, gözüm kararmaya başladı ama hemen kendime geldim, hamile olduğumu düşünmüyordum bu fikri kafamdan derhal atmalıydım.

Koray elini elimin üstüne koyunca irkildim, " İyi misin güzelliğim?" tedirgin bakıyordu onu da telaşlandırmıştım, gülümseyerek, " iyiyim aşkım." elimin üstündeki elini okşadım.

Biraz yol gittikten sonra mekana gelmiştik, büyük bir restorandı ve yine magazinciler buradaydı çünkü daha çok iş insanlarının ve ünlülerin geldiği bir mekandı burası içimden kameralara kusmak bile geldi şuan.

Koray arabadan indi kapımı açacaktı ben açtım o an bütün flaşlar patladı gelip elini elime kenetledi kameralar tekrar bizi kendilerine rol seçtiler bu yüzden hepsine bir kaç gülümseme gönderdik gelen sorulara yanıt vermek istemiyordum karnım çok acıkmıştı hemen şuan yemek istiyordum ben.

" Arkadaşlar sorularınızın cevaplarını sonra alırsınız. "diyerek ilerledi Koray, " kolay gelsin." demeyi de unutmadı ah nazik adamım benim.

Kapıdan içeri girip bize rezerve edilen yere götürdü garson bizi, önümüze hemen şuan menü koysa ne güzel olurdu.

" Hoş geldiniz gökçe hanım ve Koray bey." bu faslı geçebilir miydik? " hoş bulduk." kartına baktım, " zekiciğim bize acil bir menü getirebilir misin lütfen? " diye sordum nazikçe Koray bana kocaman gözlerle bakıyordu zeki kafasını sallayıp uzaklaştı, acıkmış olmam gayet normaldi bence yemek yemiyordum ki doğru dürüst

" Aşkım İyi misin sen?" iyiyim sadece açım, " İyiyim hayatım açım sadece." diyerek arkama yaslandım.

Anladığını belli edercesine kafasını salladı o da benim gibi geri yaslandı, ben korayın her hareketini izlerken daha da acıkmaya başlamıştım.

Zeki elindeki menülerle hemen yanımıza geldi ve menüyü önümüze bıraktı, menün her sayfasını inceledim canım et balık veya tavuk yemek istemiyordu bu şıkları eledim salata beni doyurmazdı ama makarana en güzel şey olabilirdi.

Kafamı hazır ola geçmiş Zekiye çevirdim, " fesleğenli domatesli makarana istiyorum yanına da limonlu soda." Zeki kafasını salladı, tatlı Kısımına geçip oradan da bir şeyler söylemek istedim,

 " Vişneli çikolatalı bir pasta istiyorum bir de." diyerek siparişlerimi sıraladım Koray bonfile et söylemişti, " Keşke sende tatlı olarak limonlu portakalı pasta söyleseydin onun da tadına bakardım." dedim dudak bükerek

" Söyleriz yavrum." deyince gülümsedim, " annemler kına hemen olsun istiyorlar ama ben senin fikrini merak ettim sen ne istersen o olsun?" hemen derken ne kadar hemen beni o ilgilendiriyordu ama olabilirdi çünkü duru bir yaşına girmeden bitsin istiyordum bende.

" Yani isteme söz bu şeylere girmeye gerek yok bence de direk kına yapabiliriz ama bir yemekle isteme tarzı bir şey yapalım bence." Maksat adetlerin yerini bulmasıydı yoksa benim için sorun yoktu.

ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin