medya; Gökçe
günaydın veya iyi geceler çöreklerim
bölüm yazarken Karadeniz şarkıları dinliyorum sizle de paylaşmamı ister misiniz
Telefonla onunla konuştuktan sonra yarım saat geçti adını ceren söyledi Koraymış. Sadece bunu biliyorum soyadı bile elimde yok, içimden bir ses bebeği istemeyeceğini söylüyor.
Odama geçip, siyah pantolon kahverengi boğazlı kazağımı üzerime giydim, ceren gideli çok olmuştu annem de şehir dışında olduğu için yalnızım. Kapının girişindeki ayakkabılığın üstünden evin ve arabamın anahtarını aldım. Deri ceketimi de askılıktan alıp evden çıktım.
***
Kim olduğunu bilmediğim bir adamı beklemeye başladım, telefonumla sürekli saate bakıyordum on dakika vardı, Garson çayımı getirmişti, Sonra içeri kahverengi saçlı bir adam girdi siyah takım elbiseliydi böyle bir yere göre fazla resmi giyinmişti bütün gözler ona dönmüştü sanırım tanınan biri. Tekrar telefonumdan saate baktım kafamı kaldırmamla az önce gördüğüm adamın karşımdaki sandalyeye oturması bir oldu.
Ben onu tanımıyordum, asılında o kadar içki içmemiştim. Ama işte bünye alışık olmayınca kafamda o güne ait sadece dansım ve yatakta hissetim acıyı hatırlıyordum, çayımdan bir yudum aldım ve adama baktım karnımdaki bebeğimin babasına. Tam söze girecektim ki o konuştu.
"Evet, konuşmayı düşünüyor musun nedir bu kadar önemli olan" tabii ki de konuşmayı düşünüyordum. Sadece nasıl söze başlayacağımı bilmiyordum.
" Iı şey, o geceden sonra hayatımızı değiştirecek bir şey oldu" konuşmaya devam edecektim ama eliyle dur işareti yaptı.
" Bir gece geçirdik diye evleneceğimizi falan düşünmüyorsun herhalde yani bu çok saçma olurdu" dedi üsten ve iğneleyici bir şekilde. Onunla evlenmek isteyen kimdi hayatımızı değiştirecek bir şey diyorum adam bana evlilik diyor.
" Tabii ki de evlenmek istemiyorum, sadece bil diye söylüyorum hamileyim." Böyle bir adamdan hamile kaldığıma inanmıyorum ukala sanki ben çok meraklıyaymış gibi lense etmesi yok mu bir de Allah'ım acaba hangi akılla bu adamla birlikte oldum.
Gözeleri bir anda şaşkınlıkla aralandı, şaşırması çok normal çünkü kendisi tek gecelik ilişkilere alışkın belli ki dolgun dudaklarını araladı sonra tekrar kapadı ellerini masanın üstünde birbirine kenetledi.
" NE DİYORSUN SEN BÖYLE BİR ŞEY OLMAZ, BEN İSTEMİYORUM DUYDUN MU NAPARSAN YAP HALLET BU İŞİ BU KONUŞMA BİTMİŞTİR" elini masaya vurdu ve masadan kalkıp çıkışa doğru yürüdü.
Masada öylece kalakaldım. Kendime gelince hesabı ödeyip, arabama bindim. Elim karnıma gitti biraz okşadım, ona ben buradayım diye fısıldadım. Bir karar vermem gerekiyordu arabayı çalıştırdım, nereye gittiğimi bilmiyorum sahil görünce durdum.
Gözlerimden istemsizce yaş akıyordu, annem beni yalnız büyütmüştü bunu ben de yapabilirdim. Gördüğüm ilk banka oturdum, gözlerimi yaşları sildim bir karar vermem gerekti. Ya bebeğimi doğurup annem gibi tek başıma büyütecektim. Ya da aldırıp hiçbir şey olamamış gibi yani Koray gibi yaşamıma devam edecektim.
Ben zoru seçtim bu bebeği ne olursa olsun doğuracaktım belki de bu benim hayata yaptığım tek iyi şey olacaktı, o benim mucizemdi gözlerimdeki yaşları sildim elimi tekrar karınma götürdüm okşadım ve içimden ona sözler verdim.
Banktan kalktım ve arabama doğru ilerledim.
1 hafta sonra
Yatığım yerden ekrana baktım, doktorun karnımda gezdirdiği aletle, miniğimi görebiliyordum hesaplarıma göre üç haftalık hamileydim yani bir ay gibi bir süre sanırım, doktor cihazı karnımdan çekti ve bana peçete uzattı hemen karnımı silip kazağımla üstümü kapatıp doğruldum annem hayranlıkla ekrana bakıyordu. Gökmen bey masasına geçti, bende hemen karşısında ki yere oturdum elime Ultrason fotoğrafını verdi anneme uzattım çantama koydu
" Gökçe hanım, tam üç hafta altı günlük hamilesiniz umarım sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız bu aylarda mide bulantısı olabilir beliniz ağrıya bilir, bunlar çok normal bu yüzden endişelenmeyin özellikle tiksinme yaşa bilirisiniz bu da mide bulantısına yol açar. Bunlar normal şeyler ağırlarınız için bir krem yazdım, buyurun" elime uzattığı reçeteyi aldım iyi günler dileyip çıktım.
Annemden montumu alıp üzerime geçirdim, annem geldiğinde hemen ona olayları anlatmıştım bana doğru bir karar verdiğimi söylemişti. Annem de böyle deyince buna emin olmuştum elimde minik bebeğimin fotoğrafıyla asansöre bindim yanımda ki adam gazete okuyordu. Gözüme bir haber takıldı.
'ÜNLÜ İŞ ADAMI KORAY TAHTACI, YENİ SEVGİLİSYLE BOY GÖSTERDİ, KENDİSİNE GELEN SORULARI YANITSIZ BIRAKARAK ARABASINA BİNDİ VE GÖZDEN KAYBOLDU'
Demek yeni sevgilisi sürekli sevgili değiştiriyordu, bu haberle çok takılmasam da gözlerim doldu ah hormonlar, beni ve bebeğimi istememişti ama kızlarla geziyordu iyi ki istemedi onun gibi bir adamla yapamazdım zaten, annem nereye baktığımı anlayınca hemen koluma girdi o sırada asansör de durunca hastaneden çıkıp, arabama doğru yürüdük.
***
Eve gelince odama geçip rahat bir şeyler giyip biraz çizim yaptım, moda evime uzun zamandır yeni şeyler çizmiyordum bir elbisenin taslağını tasarlayıp kumaş seçtim, sonra bilgisayarda aynı şeyleri yaptım. Hazırladım elbiseler hamile elbiseleriydi. Mailden cerene atıp yarına kadar dikilmelerini söyledim defileyi güzel atlatmıştım orada onunla karşılaşmıştık yine yanında bir kadınla gelmişti bir de pişkin pişkin elbise almıştı.
Annem odama gelip yemek hazır deyince mutfağa geçtim, annem kaseme domates çorbası koymuştu ne kadar aç olsam da yiyemedim birkaç kaşık aldım, bir anda telefonum çalmaya başladı eminim cerendi elbiseleri yarına kadar nasıl yetiştireceğini soracaktı telefona bakmadan açtım.
Duyduğum sesle şoka girmiştim
BÖLÜM SONU
evet Koray aradı diyenler,
Babası aradı diyenler
daha önce hiç hamile olmadım annemden bildiklerimi yazdım arkadaşlar
Koray'ın davranışını nasıl buldunuz
bebeğimizin cinsiyeti ne olsun
sizi seviyorum çöreklerim ^^
tiktok; yazmaya.geldim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUĞUMUN BABASI
General FictionÇift çizgi Hamileyim ... " Iı şey, o geceden sonra hayatımızı değiştirecek bir şey oldu" konuşmaya devam edecektim ama eliyle dur işareti yaptı. " Bir gece geçirdik diye evleneceğimizi falan düşünmüyorsun herhalde yani bu çok saçma olurdu." dedi üs...